آغاز هفته بیست و دوم لیگ برتر

تا ساعاتی دیگر هفته بیست و دوم لیگ برتر آغاز می شود. هفته ای که در همان بازی های ابتدایی اش امکان تغییر در چینش بالای جدول وجود دارد. سپاهان و استقلال دو تیم مدعی هستند که چند هفته ای است نفت را تعقیب می کنند اما علی رغم از دست دادن امتیاز توسط نفت آنها هم امتیاز از دست می دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از عصر ایران – تا ساعاتی دیگر هفته بیست و دوم لیگ برتر آغاز می شود. هفته ای که در همان بازی های ابتدایی اش امکان تغییر در چینش بالای جدول وجود دارد. سپاهان و استقلال دو تیم مدعی هستند که چند هفته ای است نفت را تعقیب می کنند اما علی رغم از دست دادن امتیاز توسط نفت آنها هم امتیاز از دست می دهند.

 

صدرنشین لیگ برتر ، نفت تهران نزدیک به 3 هفته است که با خوش شانسی صدرجدول را حفظ می کند. شاگردان علی رضا منصوریان در هفته های گذشته تعقیب کنندگانی جدی داشته اند و نگاهی به جدول نشان می دهد که سه تیم 38 امتیازی چطور تیم 39 امتیازی نفت را تهدید می کنند. با این حال هر هفته که نفت امتیاز داده از خوش شانسی سایر تیم ها نتیجه بد گرفته اند و در نتیجه نفت بالای جدول باقی مانده. هفته گذشته نفتی ها که به خاطر پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازی شان را زودتر برگزار و مساوی کرده بودند بازی استقلال – گسترش فولاد ، فولاد – سایپا و سپاهان – ذوب آهن را زیر نظر داشتند که صدرنشینی شان حفظ شود. از این 3 بازی دوبازی با تساوی به پایان رسید و فولاد هم باخت و نفت صدرنشین ماند. این هفته آبی های تهران و زردهای اصفهان روز جمعه بازی هایشان را برگزار می کنند و می توانند صدرنشین را تغییر دهند.

جمعه – پانزدهم اسفندماه

پدیده مشهد – استقلال خوزستان 14:30

صبای قم – راه‌آهن تهران 15:30

ملوان بندرانزلی – سپاهان اصفهان 15:30

ذوب‌آهن اصفهان – سایپا البرز 16:30

استقلال تهران – نفت مسجدسلیمان 17:30

 

یکشنبه – هفدهم اسفندماه

نفت تهران – گسترش فولادتبریز 16

تراکتورسازی تبریز – پرسپولیس تهران 16:30

فولاد خوزستان – پیکان تهران 16:30

 

 


لیگ برتر جام خلیج فارس

 
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  +    =  37