دور جدید همکاری‏های ابری IBM و اپل

شرکت IBM و اپل اعلام کردند همکاری‏های آنها وارد سطح دیگری می‏شود تا بر این اساس ابزارهای سازمانی جدید مبتنی بر سیستم IBM MobileFirst برای صاحبان دستگاه‏های موبایلی مبتنی بر سیستم‏عامل iOS در زمینه‏های کاری مختلف عرضه شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد به گزارش وب‌سایت theinquirer، مراکز ارائه‏دهنده خدمات بانکی و اقتصادی، شرکت‌های هواپیمایی و صنایع فروش کالا از جمله سازمان‏هایی خواهند بود که از آخرین همکاری‏های صورت گرفته در این زمینه که نقطه آغاز آن به تابستان گذشته برمی‏گردد، بهره خواهند برد.

ابزار IBM MobileFirst for iOS طراحی Passenger Care را نیز شامل می‏شود تا به کارمندان مخصوص کمک به مسافران در مکان‏های مورد نظر ازجمله ترمینال‏های فرودگاه‏ها کمک کند و این شرایط را فراهم آورد تا آنها بدون ترک پست خود بتوانند به تمامی نیازهای مسافران پاسخ گویند.

سیستم Dynamic Buy یک ابزار تحلیلی درلحظه‏ است که به کارمندان در مراکز فروش محصولات کمک می‏کند تا در آن واحد بتوانند تاثیرات عملکرد خطوط تولید مختلف از جمله تفاوت‏های فصلی برای فروش محصول و داده‏های مبتنی بر وضعیت آب‏وهوایی را ارزیابی کنند.

سیستم Advisor Alerts نیز یک ابزار اولویت‏بندی مبتنی بر دستگاه‏های موبایلی محسوب می‏شود که به متخصصان امور مالی کمک می‏کند تا بتوانند تصمیمات سریع‏تری را در رابطه با فرصت‏های مهم برای مشتریان خود اتخاذ کنند.

«فرِد بالبونی» مدیر همکاری‏های شرکت IBM گفت: «اپل و IBM تنها شرکت‌هایی هستند که با یکدیگر مشارکت می‏کنند تا بخش جدیدی از ابزارها را برای سازمان‏ها ارائه دهند و آنها به راحتی دریابند که کارهایشان چگونه انجام می‏شود.»

او توضیح داد: «ما تلاش می‏کنیم تا متوجه شویم که چگونه میلیون‏ها کارگر در خارج از سازمان اطلاعات را مصرف می‏کنند، آنها را پردازش می‏کنند و مورد استفاده قرار می‏دهند.»
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  70