حریف تیم نفت تهران را بهتر بشناسید/آمار کامل

العین تیمی که قبل از این 9 مرتبه به عنوان نماینده فوتبال امارات در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده امروز (سه‌شنبه) ساعت 18:00 در تهران به مصاف نفت تهران خواهد رفت تا بلکه راه خود را برای رسیدن به دومین قهرمانی قاره‌کهن هموار کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،العین تیمی که قبل از این 9 مرتبه به عنوان نماینده فوتبال امارات در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده امروز (سه‌شنبه) ساعت 18:00 در تهران به مصاف نفت تهران خواهد رفت تا بلکه راه خود را برای رسیدن به دومین قهرمانی قاره‌کهن هموار کند.

العین با سابقه 11 قهرمانی در لیگ امارات و 4 حضور موفق در سوپرکاپ این کشور، پیش‌تر در سا‌ل‌های 2003 و 2005 به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و در شرایطی به تهران آمده که با 39 امتیاز و تفاضل گل (31+) در صدر لیگ برتر کشورش ایستاده است. در این سو نفت تهران هم صدرنشین لیگ ایران دیدار دو تیم را می‌توان نبرد صدرنشینان فوتبال ایران و امارات دانست. دو کشوری که برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا هم با یکدیگر رقابت دارند.

منصوریان امیدوار است که همچون دیدار پلی آف مقابل الجیش قطر، بازهم هواداران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تیم نفت را حمایت کنند و آنها را تنها نگذارند. دیداری که تماشای آن رایگان اعلام شده است.

حاصل تقابل العین با ایرانی ها
العین پیش از این 12 مرتبه در ادوار لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های ایرانی روبه‌رو شده است. اماراتی‌ها در این بین نصف بازی‌های‌شان با رقبای ایرانی به تساوی انجامیده و در مقابل آنها موفق شده‌اند 4 مرتبه تراکتور و سپاهان (3) را شکست دهند و تنها 2 بار به استقلال در دو بازی رفت و برگشت فصل 2013 باختند.
 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  21  =  30