غذاهای دردسرساز ستاره بسکتبال ایران

حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال و عضو تیم کینگ دائو چین، اواخر بهمن ماه در تعطیلات لیگ چین برای چند روز به ایران آمد تا خانواده اش را ببیند، اما پس از بازگشت به این کشور با بالا رفتن چربی خونش دچار مشکل شد و نتوانست آنچنان که باید و شاید توانایی‌های خود را در نیمه نهایی به نمایش بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال و عضو تیم کینگ دائو چین، اواخر بهمن ماه در تعطیلات لیگ چین برای چند روز به ایران آمد تا خانواده اش را ببیند، اما پس از بازگشت به این کشور با بالا رفتن چربی خونش دچار مشکل شد و نتوانست آنچنان که باید و شاید توانایی‌های خود را  در نیمه نهایی به نمایش بگذارد.

حدادی در این باره گفت: در چین که بودم 6 ماه رژیم داشتم و 15 کیلوگرم وزن خود را کم کرده بودم و زمانی که به ایران آمدم در خوردن غذا زیاده روی کردم و همین موضوع باعث شد در بازی‌های نیمه نهایی به مشکل بخورم و چربی خونم بالا برود.

وی ادامه داد: در بازی اول به میدان رفتم اما چندان خوب نبود و در بازی دوم هم تنها 17 دقیقه در میدان حاضر شدم. زمانی که در میدان بودم سرم گیج می‌رفت و نمی‌توانستم بازی کنم و تعویض شدم.

ستاره تیم ملی بسکتبال که در این فصل بازی‌های درخشانی را برای کینگ دائو انجام داد، عنوان کرد: در بازی سوم هم به مربی اعلام کردم اصلا شرایطم خوب نیست و نمی‌توانم بازی کنم، اما اگر به من احتیاج دارد، با همین شرایط در میدان می‌شوم که او هم اعلام کرد سلامتی ام واجب تر از بازی است.

حدادی در خصوص شرایط فعلی اش گفت: هنوز سرگیجه دارم و فعلا شرایطم خوب نیست. با پایان کارم در لیگ چین ظرف چند روز آینده به ایران باز خواهم گشت.

وی در پاسخ مذاکراتش با پتروشیمی و مهرام برای حضور در لیگ ایران به کجا رسید، گفت: هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیدم. منتظر بودم لیگ چین به پایان برسد و پس از آن تصمیم بگیرم و هفته آینده به ایران می‌آیم و تصمیم خواهم گرفت.

منبع: فارس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

13  +    =  20