پارادوکس بزرگ زندگی مرلین مونرو

از نظر مرلین، جانی تنها همکاری بسیار محترم بود؛ کسی بود که مرلین به او اعتماد کامل داشت و بدون هیچ اعتراضی هر کاری از او می خواست انجام می داد. وقتی جانی بر اثر حمله قلبی درگذشت، مونرو اعتراف کرد که یکی از بزرگترین – و شاید بزرگترین – رنج زندگی اش این است که چرا عاشق این مرد نشده است؛ اتفاقی که شاید سرنوشت مونرو را نیز عوض می کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این پارادوکس بزرگ زندگی «مرلین مونرو» بود: اگر مردی را دیوانه وار دوست داشت، او دوستش نمی داشت و اگر مردی مونرو را می پرستید، مرلین علاقه ای به او نداشت. گیج کننده است؟ شاید همین مسئله هم باعث شد این بازیگر مشهور هالیوود زندگی پرهیاهویی را تجربه کند؛ زندگی که در آن سه بار ازدواج کرد و در نهایت یک رییس جمهور بود که سرنوشت او را به تلخی رقم زد.

مونرو سه بار ازدواج کرد و هر سه بار نیز طلاق گرفت: «جیمز دوگرتی»، «جودی ماجیو» و «آرتور میلر». سه مردی که هر کدام زندگی متفاوتی داشته اند.

جیمز که شوهر اول مونرو بود، یک افسر پلیس بود. او نیز همچون مونرو سه بار ازدواج کرده که اولین آن با خانم بازیگر بود. جیمز که پانزدهم آگوست 2005 درگذشت، زمانی که پاره وقت کار می کرد، برای اولین بار مونرو را ملاقات کرد. در آن زمان مونرو هنوز به نام اصلی اش یعنی «نورما جِین بِیکر» شناخته می شد.
 

«مرلین
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =