پرونده مهدی هاشمی به کجا رسید؟

حجت‌الاسلام هادی صادقی افزود: متأسفانه در این روزها شاهدیم که بسیاری گروه‌ها به‌جای قاضی حکم صادر می‌کنند، عده‌ای طومار می‌نویسند و عده‌ای فشار می‌آورند که این فشارها دو نوع است، یا فشار عوامانه است که هیجانات و انتظارات عموم را بالا می‌برد و یا خواص است که با استفاده از رانت و رابطه می‌خواهند در روند پرونده خلل ایجاد کنند، که هر دو خیانت به مردم و جامعه است. »

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عصر ایران –  ابتدا این سخنان معاون فرهنگی قوه قضائیه را بخوانید:

 « موضوع دوم پرونده آقای م – ه است که با دقت، ظرافت و جدیت درحال بررسی و رسیدگی است و بسیار سنگین است؛ چراکه 12 اتهام در پرونده متوجه این فرد است و قاضی پرونده هم بسیار دقیق‌النظر و عادل است که سوابق قضایی درخشانی هم دارد؛ اما متأسفانه بسیاری از رسانه‌ها تنها یک سوی مسئله را می‌بینند، به‌طور مثال عده‌ای که طالب اقتدار به‌تنهایی (و نه عدالت) دستگاه قضایی هستند می‌گویند که باید محکومیت به‌شدت سنگین باشد و با بیان قیاس‌های نا‌به‌جا می‌گویند مثلاً اگر رحیمی 15 سال حبس محکوم شده وی باید به 150 سال زندان محکوم شود، که متأسفانه این سخنان نه منطق حقوقی و قضایی دارد و نه منطق عقلایی و حتی سیاسی.
 
این مسئول عالی قضایی کشور گفت: طرح این مباحث غلط باعث ایجاد اشتهای کاذب در توده مردم می‌شود تا انتظار از قوه به‌صورت کاذب چنان بالا رود که دیگر هیچ حکمی جوابگوی انتظارات افکار عمومی نباشد.
 
حجت‌الاسلام هادی صادقی افزود: متأسفانه در این روزها شاهدیم که بسیاری گروه‌ها به‌جای قاضی حکم صادر می‌کنند، عده‌ای طومار می‌نویسند و عده‌ای فشار می‌آورند که این فشارها دو نوع است، یا فشار عوامانه است که هیجانات و انتظارات عموم را بالا می‌برد و یا خواص است که با استفاده از رانت و رابطه می‌خواهند در روند پرونده خلل ایجاد کنند، که هر دو خیانت به مردم و جامعه است. »  خبرگزاری تسنیم

فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اینک در انتظار رأی دادگاه است؛ دادگاهی که بسیاری می کوشند بدان سمت و سوی سیاسی دهند و این، از شبی که مهدی هاشمی به ایران برگشت و در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با یک تجمع هماهنگ شده مواجه شد، کاملاً مشهود بود.
 

شمشیر،

شمشیر،

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. آدم می گوید

    جالبه نمی دونم چرا این گروه هیچ اقتداری در رابطه با دستور دهنده جنایت کهریزک ندارن که همین امروز بعد از چندسال فرمانده ناجا از مردم عذرخواهی کرد
    این نشون دهنده کینه و عداوت داعش وار است و بس

ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1