بررسی تصرف و تغییر کاربری اراضی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

:ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی دوشنبه به ریاست جهانگیری برگزار و در این جلسه گزارشاتی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص پرونده‌های مرتبط با تصرف و تغییر کاربری اراضی ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، جلسه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی پیش از ظهر فردا (دوشنبه) به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و موضوعات مختلفی از جمله آیین نامه مدیریت بانک اطلاعات نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیستمین جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز عصر دوشنبه به ریاست جهانگیری برگزار می‌شود و در این جلسه گزارشاتی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص پرونده‌های مرتبط با تصرف و تغییر کاربری اراضی ارائه خواهد شد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین صبح سه‌شنبه با حضور در کارخانه لکوموتیوسازی مپنا واقع در اتوبان تهران-کرج، در مراسم افتتاحیه دستاوردهای گروه مپنا شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

تشکیل جلسه کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه از دیگر برنامه‌های جهانگیری در هفته جاری است که عصر چهارشنبه برگزار و گزارشی از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه و اقدامات انجام شده ارائه خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =