ارکستر برای سینماگران نواخت

جشنواره فیلم رویش با اعلام برگزیدگانش و اجرای قطعات «یاد خراسان» و «ماه و ماهی» پایان یافت.

اختتامیه

عظیمی همچنین از اینکه قرار است این سه میلیون تومان جایزه به حساب ایتام واریز شود خبر داد و خاطره ای از یکی از دوره های جشنواره رویش بیان کرد: در یکی از دوره های این جشنواره من و مهرداد اسکویی داور بودیم در آن زمان فیلمی نمایش داده شد که درباره سه کودک بود که بیماری لاعلاج داشتند و من با دیدن این فیلم بیان کردم که می خواهم به هر یک از این کودکان سه سکه بدهم. اسکویی هم همین سخن را گفت و قرار شد هر یک سه سکه به این سه کودک بدهیم اما بعد از اعلام اسکویی روی سن که گفته من و عظیمی به هریک از این کودکان یک سکه می دهیم روز بعد در رسانه ها اعلام شد که اسکویی و عظیمی هر کدام یک سکه به کودکان اهدا کردند و جمعا شد دو سکه.

 

وی اضافه کرد: حالا من امیدوارم خدا ما را ببخشد اما تقصیر رسانه ها بود که باعث شدند کودکان به حقشان نرسند حالا هم اینجا اعلام می کنم همه این جایزه نقدی با همفکری تیم کاری فیلم به مبلغ سه میلیون تومان تا فردا ظهر به حساب ایتام واریز می شود و اگر دوباره اشتباه زده شود من می روم برای ماشینم لاستیک می خرم.

از نکات جالب دیگر این مراسم حضور رضا رویگری بود که با وجود اینکه نمی توانست راه برود برای اهدای جوایز یکی از بخش ها با همراهی و کمک دو نفر روی سن حاضر شد و مخاطبان به احترامش او را ایستاده تشویق کردند.

 

در همین بخش رضا توکلی دیگر بازیگری بود که روی سن حاضر شد و درباره این جشنواره و حال و هوای آن بیان کرد: رویش جشنواره بسیار خوبی است و من همین جا قول می دهم که اولین فیلم کوتاهی که در آن نقشی به من بخورد قراردادش را سفید امضا کنم چرا که این افتخار ماست که بیاییم و جلوی دوربین شما جوانان که شاهکار کرده اید بازی کنیم.

جشنواره فیلم رویش با اعلام برگزیدگانش و اجرای قطعات «یاد خراسان» و «ماه و ماهی» پایان یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

73  −  63  =