اسکوچیچ قاضی را از فولاد کنار گذاشت

محمد قاضی با نظر او کنار گذاشته شده و من هم فقط می توانم نظر او را تایید کنم. البته میزان محرومیت یا بودن و نبودن قاضی در تیم را باشگاه تعیین می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از شبکه اطلاع رسانی راه دانا نعیم سعداوی  در رابطه با توقف فولاد مقابل السد قطر در اولین گام در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ بازی در نیمه اول تقریبا در اختیار ما بود و می توانستیم به گل هم برسیم اما شرایط داوری خیلی متعادل نبود و این مساله در نیمه دوم ما را اذیت کرد. همین که در اولین گام توانستیم یک امتیاز بگیریم، راضی هستیم و در بازیهای آینده قطعا به دنبال امتیازات بیشتر هستیم. فقط تنها نکته این بود که شرمنده مردم شدیم که به ورزشگاه آمده بودند.

وی ادامه داد:‌ داور در این دیدار می توانست به بازیکنان السد اخطارهای بیشتری بدهد و به بازیکنان ما نیز کارتهای کمتری بدهد. البته ما هم از موقعیت های خود استفاده نکردیم،‌ اگرچه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم. از نظر تعداد بازیکن واقعا در مضیقه هستیم، اگرچه در نیم فصل می توانستیم بازیکنان بیشتر و بهتری را جذب کنیم. انتظارمان نیز این بود که سازمان نظام وظیفه نگاه ویژه ای به تیم های آسیایی داشته باشد و حداقل کار سروش رفیعی را که پرونده اش در جریان است، زودتر پیگیری کنند.

مربی فولاد خوزستان درباره دیدار با لوکوموتیو ازبکستان تصریح کرد:‌ ما 2،‌ 3 روز زودتر به ازبکستان می رویم تا با شرایط آب و هوایی آنجا بیشتر آشنا شویم. هر 2 نماینده ایران هفته قبل در ازبکستان شکست خوردند اما ما نیاز به پیروزی داریم و می خواهیم این شکست ها را جبران کنیم.

وی در رابطه با وضعیت محمد قاضی که به دلیل مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشته شده،‌ گفت:‌ بهتر است این موضوع را از خود اسکوچیچ پیگیر باشید زیرا این بازیکن با نظر او کنار گذاشته شده و من هم فقط می توانم نظر او را تایید کنم. البته میزان محرومیت یا بودن و نبودن قاضی در تیم را باشگاه تعیین می کند. اسکوچیچ طبق روالی که ما در این چند سال در فولاد داشتیم،‌ گزارش انضباطی را به باشگاه می فرستد و کمیته انضباطی باشگاه است که درباره او تصمیم گیری می کند. حالا اینکه این بازیکن به دیدار با لوکوموتیو می رسد یا خیر را باید از باشگاه جویا شوید.

سعداوی همچنین با اشاره به آمارهای منتسب به حضور جلالی در فولاد که از طریق برنامه نود پخش شد،‌ گفت:‌ من آن شب برنامه نود را ندیدم اما بعد از آن که فیلم آن بخش از برنامه را تماشا کردم، آماری که ارائه شده،‌ واقعا سوژه خنده و تعجب ما شد. بازیکنانی چون رحمانی، شریفات،‌ جماعتی و وکیا توسط مجموعه باشگاه فولاد معرفی شدند، نه کس دیگری. جالب اینجاست که مهرداد جماعتی که الان می گویند در زمان جلالی کشف شده،‌ توسط همین آقا نزدیک بوده که از تیم کنار گذاشته شود. حتی دست خط جلالی هم موجود است که نوشته این بازیکن را نمی خواهد. دیگر نمی خواهم درباره این موضوع صحبت کنم اما بهتر است دوستان نیز با نام بردن از بازیکنان 16،‌ 17 ساله عوام فریبی نکنند.

کاپ

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  40