تکذیب مذاکره با دایی و خطیبی

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: صحبت حضور دایی در کمیته فنی بود اما هنوز این موضوع جدی نشده و در مورد حضور وی در کمیته فنی تصمیم‌گیری به طور کامل انجام نشده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شبکه اطلاع رسانی راه دانافریدون معینی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص زمان بازگشت کی‌روش به ایران گفت: تاریخ بازگشت سرمربی تیم ملی را دقیق نمی‌دانم اما باید همین روزها او برگردد. البته آقای کفاشیان با کی‌روش در ارتباط است و این تاریخ را به طور حتم او می‌داند.

وی در مورد مباحث مطرح شده در آخرین کمیته فنی گفت: سه‌شنبه گذشته با حضور تمام اعضا در مورد هماهنگی همه اعضای تیم‌های ملی پایه و سرمربیان آنها جلسه نسبتاً خوبی برگزار شد و تصمیمات خوبی نیز گرفتیم، ضمن اینکه در این جلسه فرهاد مجیدی نیز حضور داشت.

معینی در خصوص اینکه چه اسامی برای دستیار ایرانی کی‌روش در کمیته فنی مطرح شده است، گفت: هنوز هیچ مربی برای این منظور در کمیته فنی مطرح نشده چرا که بسیاری از مربیان ایرانی ما درگیر لیگ هستند و مربی که برای دستیاری کی‌روش انتخاب می‌شود احتمالاً از مربیانی خواهد بود که در حال حاضر قرارداد نداشته که این می‌تواند فرصت خوبی برای چنین مربی باشد.

عضو کمیته فنی در مورد احتمال حضور رسول خطیبی در کادر فنی تیم ملی گفت: نام خطیبی نیز هنوز در کمیته فنی مطرح نشده البته در قرارداد کی‌روش هست که یک مربی ایرانی به عنوان دستیارش انتخاب شود که امیدوارم به این موضوع عمل شود.

وی افزود: تا کی‌روش نیاید و در این خصوص نظر ندهد نمی‌توان حتی در مورد دستیار ایرانی او حدس هم زد چرا که نظر او در این مورد بسیار مهم است و او باید قبول کند تا با مربی ایرانی که انتخاب می‌شود کار کند.

این عضو کمیته فنی در مورد شایعه حضور علی دایی در کمیته فنی گفت: صحبت از این بود که خیلی‌ها به این کمیته اضافه شود و دفعه قبل هم اشاره کردم که تعداد زیادی از پیشکسوتان با تجربه برای حضور در کمیته فنی کاندید هستند اما تا اسامی آنها قطعی نشود نمی‌توان در این مورد صحبت کرد.

وی در مورد اینکه آیا صحبتی در مورد حضور دایی در کمیته فنی شده است یا خیر، گفت: صحبت حضور دایی بود اما هنوز این موضوع جدی نشده و در مورد حضور وی در کمیته فنی تصمیم‌گیری به طور کامل انجام نشده است.

معینی در مورد این اظهار نظر کفاشیان که به فارس گفته بود با درخواست معینی و محصص باید تعداد اعضای کمیته فنی کم باشد تا این کمیته کارایی لازم را داشته باشد، گفت: در همه جای دنیا کمیته فنی بین 5 تا 7 نفر است و این موضوع خیلی کمک می‌کند که بین اعضا اتفاق نظر وجود داشته باشد و جلسات با حداکثر اعضا برگزار شود ضمن اینکه اختلاف سلیقه هم کمتر می‌شود و در نهایت اینکه این تعداد می‌تواند بسیار معقول باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  +    =  44