نوروزی: مشکلات همچنان پابرجاست

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مشکلاتی در این باشگاه وجود دارد، اما بازیکنان با فراموش کردن این مسایل برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا، هادی نوروزی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: مدت‌هاست که فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهیم. در سه بازی اخیر مقابل صبا، پدیده و لخویا بازی‌های زیبایی را ارائه کردیم، اما متاسفانه در دو بازی اول توپهایمان به گل تبدیل نشد. ما همین فوتبال تاکتیکی را برابر لخویا ارائه کردیم و خدا را شکر فرصت‌هایمان تبدیل به گل شد و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم مطمئنا می‌توانیم در آینده نتایج خیلی خوبی را بگیریم.

او در ادامه درباره گلزنی‌اش در دیدار مقابل لخویا هم خاطر نشان کرد: به دلم افتاده بود که گل می‌زنم. قبل از دیدار هم با چند نفر هم که صحبت کردم به آنها گفتم که در این دیدار گل خواهم زد. خوشحالم که تلاش‌هایم جواب داد و با گلزنی توانستم دل هواداران را شاد کنم. من هر زمانی که به میدان می‌روم تمام توانم را برای موفقیت تیمم و پرسپولیس انجام می‌دهم.

نوروزی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا صحبت‌هایی که برای تغییر کادرفنی مطرح می‌شد به تیم شوک وارد کرد؟ گفت: فکر نمی‌کنم که این گونه باشد. بازیکنان ما همیشه همدل هستند و برای برد به زمین مسابقه می روند. ما تا به حال نشده است که بخواهیم بی تفاوت بازی کنیم. در هر بازی با تمام وجود برای تیم تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه‌ را بگیریم. همان طور که گفتم در برخی از بازی‌ها شانس با ما یار نیست و توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود. ما می دانیم در چه تیم بزرگی بازی می‌کنیم و برای موفقیت پرسپولیس همیشه تلاش می‌کنیم. بعد از این هم همین کار را انجام خواهیم داد و نتایج خوبی هم برای پرسپولیس می‌گیریم.

مهاجم تیم پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حمایت پیشکسوتان این باشگاه اشاره کرد و به ایسنا گفت: می‌خواهم از طریق ایسنا از پیشکسوتان باشگاه که در روزهای سخت ما را حمایت کردند، تشکر کنم. مطمئنا حمایت‌های آنها و همین طور حضور آنها در ورزشگاه برای ما روحیه مضاعفی ایجاد می‌کند. امیدوارم که باز هم از ما حمایت کنند و برای تماشای بازیهایمان به ورزشگاه بیایند. ما با کمک آنها می‌توانیم روزهای خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

وی در ادامه با بیان این که پرسپولیس هنوز مشکلات زیادی دارد، اظهار کرد: مشکلات هم‌چنان پا برجاست اما ما در درون زمین همه مشکلات را فراموش می‌کنیم و برای کسب موفقیت تلاش می‌کنیم اما تحمل بعضی چیزها واقعا سخت است. به طور مثال برای دیدار مقابل لخویا ما پیراهن آستین بلند نداشتیم تا در سرمای هوا بپوشیم. این یک نمونه از مشکلات ماست. بی پولی هم که کماکان وجود دارد اما باز هم تاکید می‌کنم که همه بازیکنان این مسائل را درون زمین فراموش می‌کنند و با غیرت برای پرسپولیس تلاش می‌کنند. ما الان سه ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌ایم، اما همه چیز را تحمل می‌کنیم.

نوروزی درباره دیدار هفته‌ آینده تیم پرسپولیس مقابل تیم بنیادکار ازبکستان گفت: مقابل یکی از تیم‌های خوب ازبکستان بازی داریم. درست است که این تیم را در یک بازی دوستانه در دوبی شکست دادیم اما در آن بازی بعضی از ملی‌پوشان حریف حضور نداشتند بنابراین نمی‌توانیم فکر کنیم که در کشور خودشان بازی راحتی پیش‌رو خواهیم داشت. باید در آنجا با انجام یک بازی منطقی و تاکتیکی به دنبال کسب امتیاز باشیم و امیدوارم که در نهایت دست پر به تهران برگردیم. ما تلاش می‌کنیم روند بازی‌های زیبایمان را مقابل بنیادکار ازبکستان ادامه دهیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

او در ادامه اضافه کرد: من سعی می‌کنم در بازی مقابل بنیادکار بهترین عملکرد را داشته باشم و تلاش می‌کنم باز هم گلزنی کنم و دل هواداران را شاد کنم. همه زندگی من پرسپولیس است. من در این تیم شکل گرفته‌ام بنابراین هر وقت که برای پرسپولیس بازی می‌کنم هر چه که در توان دارم می‌گذارم. سعی می‌کنم گلزنی کنم تا دل هواداران شاد شود.

نوروزی در پایان خطاب به هواداران گفت: هواداران در دیدار مقابل لخویا سنگ تمام گذاشتند و با تشویق‌هایشان باعث دلگرمی و همین طور روحیه دادن به ما شدند. من از آنها تشکر می‌کنم که در سرما به ورزشگاه آزادی آمدند و ما را تشویق کردند. به اعتقاد من هواداران عامل پیروزی ما برابر لخویا بودند. امیدوارم که این حمایت‌های آنها ادامه داشته باشد و در بازی‌های آینده هم به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  +    =  36