پورتال پرداخت فدرال به روی کیف پول های پی پال و دی وولا گشوده شد

این شروع برای دی وولا و پی پال (و احتمالا اپل پی) است اما در حقیقت بخشی از تلاش های گسترده در راستای بهبود ایمنی و بهره وری از زیرساخت های پردازش تراکنش دولت ایالات متحده محسوب می گردد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک نام پورتال دولت ایالات متحده برای پرداخت هزینه های دولت فدرال است که برای کیف پول های دیجیتال پی پال و دی وولا (Dwolla) راه اندازی شده. این امر به دنبال تلاش برای دوری از فرایندهای کاغذی و حرکت به سمت تراکنش های امن تر و کارآمدتر انجام می گردد. دولت ایالات متحده در سال 2014، به میزان 73/3 هزار میلیارد دلار گردش مالی داشته و 400 میلیون تراکنش را در چندین برنامه خود از جمله Pay.gov پردازش کرده است که در حدود 98 درصد از تراکنش ها (69/3 هزار میلیارد دلار) به صورت الکترونیکی صورت گرفته است.

نزدیک به 200 سازمان و دستگاه فدرال که شامل: تمام وزارت خانه ها، سرویس های امنیتی، ناسا و … از پلت فرم وزارت دارایی ایالات متحده (Pay.gov) برای ایجاد و میزبانی اشکال مختلف پرداخت های سفارشی آنلاین استفاده و بیش از 100 میلیون تراکنش با ارزش 110 میلیارد را پردازش می نمایند.

کارولی مکدانیل، دستیار رئیس کمیسیون مالی، ضمن تشریح اهداف طرح کیف پول دیجیتال اذعان داشت:

«سهولت و سادگی در استفاده از کیف پول دیجیتال برای همگان یک تجربه قابل اعتماد به ارمغان می آورد و برای دولت فدرال نیز عملیاتی مقرون به صرفه است. ما به بهبود فرآیند های کسب و کار و برتر بودن عملیات متعهد هستیم و کیف پول های دیجیتال در رسیدن به این هدف ما را یاری می کنند.»

این شروع برای دی وولا و پی پال (و احتمالا اپل پی) است اما در حقیقت بخشی از تلاش های گسترده در راستای بهبود ایمنی و بهره وری از زیرساخت های پردازش تراکنش دولت ایالات متحده محسوب می گردد.

وزارت دارایی در پاسخ به موج نقض امنیت های سال اخیر از تکنولوژی چیپ و رمز در کلیه کارت های اعتباری ارائه شده توسط دولت استفاده کرده است و همچنین این تکنولوژی را در کارت های اعتباری مانند:Direct Express نیز به کار برده است. علاوه براین، کلیه پایانه های کارت های پرداختی در فروشگاه ها در حال ارتقاء هستند و تمام دستگاه ها و سازمان های فدرال نیز برای پذیرش کارت های چیپ و رمز دار مجهز شده اند.

دیوید لبریک، معاون وزیر مالی در وزارت دارایی اظهار می دارد: «دولت از طرح های جدید توکن گذاری که مورد استفاده کارت های پرداختی مختلف است استقبال می کند. توکن ها در کلیه تراکنش های رمزنگاری شده جایگزین شماره های کارت ها هستند.»

«وزارت دارایی مشتاقانه منتظر همکاری با تامین کنندگان دیگر است تا تکنولوژی های جدید ارزیابی شوند و در کارت ها و پایانه های مورد استفاده در دولت به کار روند. این فرایند شامل مطالعه بر روی تکنولوژی و توافق با تمامی ارائه کنندگان است. همچنین ما برای ارتقاء کارت های اعتباری و پشتیبانی از استانداردهای امنیتی آنها  با نماینده های فدرال همکاری شایسته ای داریم.»

 

منبع : http://finextra.com/news/fullstory.aspx?newsitemid=27020&topic=payments

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  35