امن تر شدن پرداخت های موبایلی ویزا

یکی از بزرگترین ارائه کنندگان کارت های پرداخت اعلام کرد;

ویزا، یکی از بزرگترین ارائه کنندگان کارت های پرداخت، سرویس آنلاین و پرداخت های موبایلی خود را به Visa Token Service (VTS) مجهز می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک ویزا، یکی از بزرگترین ارائه کنندگان کارت های پرداخت، سرویس آنلاین و پرداخت های موبایلی خود را به Visa Token Service (VTS) مجهز می کند.

این سرویس امنیتی برای ارائه به مخاطبان گسترده تری آماده می شود. این سیستم با ایجاد یک عدد تصادفی یکبارمصرف، پرداخت های آنلاین را احراز هویت می کند و دیگر نیازی نیست که کاربر شماره حساب خود و سایر اطلاعات کارت را وارد نماید.

در این فرایند، خطر سرقت اطلاعات و تقلب به صورت قابل توجهی کاهش می یابد. چارلی اسکارف مدیر اجرایی شرکت ویزا عنوان می کند: «حذف شماره کارت در پردازش تراکنش ها و ذخیره پرداخت ها یکی از جدیدترین روش ها و قابل اعتمادترین تکنولوژی هایی است که تا چند دهه اخیر دیده شده است.

در سال 2015، ویزا یک روش امن پرداخت را به صورت گسترده برای تمام دستگاه ها و مبتنی بر همه سیستم عامل ها ارایه می نماید.

برای اینکه این روش های جدید را به حوزه پرداخت ها وارد کنیم، از تکنولوژی های هوشمندی استفاده خواهیم کرد که به جلوگیری از تقلب کمک کند و همچنین اعتماد مشتریان و بخش های تجاری را به این سرویس بیشتر جلب کند.»

این شرکت اعلام کرد که در حال حاضر، در حدود 500 مؤسسه مالی با VTS هماهنگ شده اند و در صدد گسترش این محصول به بخش های تجاری وسیع تری هستند.

منبع : http://www.paymenteye.com/2015/02/17/visa-to-scrap-account-number-for-safer-vts/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  −    =  33