مصاحبه با ویشکا آسایش/عکس

وقتی با «ویشکا آسایش» حرف می زنی، دلت نمی خواهد، باسوال های پی در پی، مسیر مصاحبه را عوض کنی… انگار همان کددادن اولیه، مبنی بر این که، دوران بچگی ات هم مثل الان پرشروشور بودی یا رابطه ات با پسرت چطور است کافیست.

مجله خانواده سبز : وقتی با «ویشکا آسایش» حرف می زنی، دلت نمی خواهد، باسوال های  پی در پی، مسیر مصاحبه را عوض کنی… انگار همان کددادن اولیه، مبنی بر این که، دوران بچگی ات هم مثل الان پرشروشور بودی یا رابطه ات با پسرت چطور است کافیست. چرا که او با هیجان همه اتفاقات را برایت از ابتدا تا انتها تعریف می کند. اهل خودسانسوری و پنهان کردن خودش، پشت نقاب یک چهره مطرح نیست.

هیجاناتش را خیلی راحت بروز می دهد و از حس های تلخ و شیرینی که در زندگی اش تجربه کرده برایت حرف می زند. از این که چطور پایش به عرصه بازیگری باز شد و ناگهان در اوج «شهرت» قید بازیگری را برای مدتی زد و به خارج از کشور رفت و این که انگیزه او برای بازگشت مجدد چه بود؟ و چطور با همسرش آشنا شد و تصمیم به مادرشدن گرفت. این مصاحبه را بخوانید چون بی شک مانند من دریچه ای رو به روی تان باز می شود.

–    دایی ام شماره ای گرفت و گفت بیا صحبت کن… پشت خط «محمدرضا شریفی نیا» بود، او به من گفت دوشنبه بیا برای تست گریم و من هم به همراه مادرم به تست گریم رفتیم، سه چهار نفری هم بودند، اما سه روز بعد به من گفتند: شما برای نقش قطام انتخاب شدی.
 

با

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  3