دغدغه ما ایجاد دولت الکترونیک در کشور است

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: وزیر ارتباطات در فراکسیون رهروان ولایت عنوان کرد که مهم‌ترین دغدغه ما ایجاد دولت الکتروینک در کشور است و نمایندگان گله‌مندی خود را از فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی مجازی مطرح کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،صفر نعیمی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اظهار داشت: در جلسه امروز که با حضور اعضای شورای مرکزی و وزیر ارتباطات برگزار شد، وزیر گزارشی را از فعالیت این وزارتخانه به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: وزیر ارتباطات در این جلسه گفت که همه تلاش ما بر ایجاد دولت الکترونیک در کشور است و در بخش اینترنت نیز دو مشکل عمده ما که غیرقابل قبول نیز هست، موضوع کیفیت و سرعت پایین آن است.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خاطرنشان کرد: در این جلسه اعضای فراکسیون نیز سوالات و انتقادات خود را در خصوص نحوه واگذاری شرکت مخابرات و بخش خصوصی و نحوه فعالیت پست‌ بانک و نیز وضعیت فعالیت شبکه‌های اجتماع ی و … مطرح کردند که وزیر در این جلسه به بخشی از سوالات پاسخ داد و پاسخ به سایر سوالات را نیز به جلسات بعدی موکول کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

89  −  85  =