مشتریان بانک پاسارگاد آموزش بانکداری الکترونیک دیدند

ایبنا – بانک پاسارگاد این بار به شعبه خوردین خود رفت و برای مشتریان خود در این شعبه، به هزینه بانک، کلاس آموزش بانکداری الکترونیک برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، به دنبال استقبال بی نظیر هم میهنان گرامی از دوره های آموزش بانکداری الکترونیک، به هزینه بانک پاسارگاد، این بار این دوره در شعبه خوردین و با حضور تعداد بسیاری از مشتریان این شعبه برگزار کرد.


در این دوره، مانند دوره های گذشته، در خصوص انواع خدمات بانکداری الکترونیک ارایه شده در بانک پاسارگاد از قبیل اینترنت بانک، ای میل بانک، اس ام اس بانک، تلفنبانک، موبایل بانک، پرداخت قبوض و خدمات کارت های الکترونیکی توضیح داده شد. همچنین جوایزی نیز از سوی بانک پاسارگاد به شرکت کنندگان اهدا شد.
گفتنی است مشتریان گرامی بانک پاسارگاد در تهران و شهرستان ها، می توانند برای ثبت نام در این کلاس ها که به هزینه بانک پاسارگاد برگزار می شود، به نزدیک ترین شعبه مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82898289 تماس و یا به سیستم بازخورد بانک پاسارگاد به نشانیwww.bankpasargad.com مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  −  18  =