بهرامپور رئیس روابط عمومی بانک مسکن شد

مراسم تودیع و معارفه رییس قدیم و جـدیـد ادارات روابـط عمـومی و رفاه‌کارکنان با حضور اعضای هیأت مدیره،مدیران امور و رؤسای ادارات مرکزی بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این مراسم محمدعلی سهمانی عضو هیأت مدیره بانک طی سخنانی گفت: هر سازمانی بنا به مصلحت و به‌دلیل ایجاد پویایی بیشتر، تداوم و بقای سازمان و تقویت حوزه‌های مختلف، جابه‌جایی را صورت می‌دهد و امیدواریم این جابه‌جایی منشاء خیر و صلاح برای بانک باشد.


وی در ادامه مسعود ایزدی رییس سابق اداره روابط‌عمومی را به عنوان رییس اداره رفاه کارکنان، عباس درستی رییس سابق اداره رفاه کارکنان را به‌عنوان مشاور مدیر عامل در امور رفاهی و ارزیابی عملکرد و ‌شعبانعلی بهرام‌پور مشاور مدیر عامل در روابط عمومی را به‌عنوان مشاور مدیر عامل و سرپرست اداره روابط‌عمومی معرفی کرد.


سهمانی تصریح کرد: سازمان بانک مسکن دهه‌‌های مختلف در خدمت این مدیران بوده است و با شناختی که از این افراد داریم معتقدیم در سمت‌های جدید نیز توفیقات بیشتری کسب خواهند کرد.


عضو هیأت مدیره با اشاره به حساسیت حوزه منابع انسانی و روابط عمومی در سازمان، تصریح کرد: بانک یک مؤسسه مالی است که سرمایه اصلی آن نیروی انسانی است و هرچه بیشتر بتوانیم در حوزه منابع انسانی قوی باشیم زمینه موفقیت‌های بیشتر و رضایت همکاران فراهم خواهد شد.


سهمانی با تأکید بر کسب جایگاه‌های برتر در موارد مختلف توسط اداره روابط عمومی در بین روابط‌عمومی‌ سایر سازمان‌ها، افزود: این موفقیت‌ها در زمان تصدی آقای ایزدی کسب شد و امیدواریم ایشان با توجه به تجارب ارزشمندی که در اختیار دارد بتواند مسائل رفاهی کارکنان را نیز به نحو مطلوب مدیریت کند. وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به عملکرد مرکز برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد در سازمان، گفت: با توجه به ارتباط تنگاتنگ این مرکز با مدیرعامل، مشاور مدیر عامل در امور رفاهی می‌تواند به این حوزه کمک شایان توجهی کند.


همچنین عضو هیأت مدیره با اشاره به سوابق بهرام‌‌پور در امور فرهنگی، از وی به‌عنوان شخصی صاحب‌نظر در مسائل نیروی انسانی و روابط عمومی یاد کرد و اظهار داشت: با توجه به توانایی‌های ایشان امیدواریم عملکرد روابط عمومی را موفق‌تر از گذشته ببینیم. در ادامه این نشست یوسف مرتضایی عضو هیأت مدیره با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در ارتقای جایگاه سازمان، گفت: ایجاد تعلق خاطر به سازمان در کارکنان از مسوولیت‌های اداره رفاه بوده و تا به حال در این کار موفق بوده است. وی افزود: توجه ویژه اداره رفاه به ایثارگران بانک و عیادت از همکاران جانباز و بیماران صعب‌العلاج از نکات قوت این اداره است.مرتضایی با قدردانی از زحمات ایزدی و درستی و بهرامپور در سمت‌های قبل، برای آنان در سمت‌های جدید آرزوی موفقیت کرد. در ادامه مراسم غلامحسین حسنخانی عضو هیأت مدیره با قدردانی از زحمات ایزدی و درستی در سمت‌‌های گذشته، گفت: امیدواریم بهرام‌پور با کمک کارکنان اداره روابط عمومی در این حوزه موفق باشند.


گفتنی‌است شعبانعلی بهرام‌پور دارای دکترای ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبائی و مدرس روزنامه نگاری است. وی پیش از این درسمت‌های مشاور مدیر عامل بانک در امور روابط عمومی، رییس مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها و مدیر کل برنامه‌ریزی و توسعه رسانه‌ها فعالیت کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

92  −  90  =