هزینه های خصوصی درمان به کمتر از ۶ درصد رسید

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان کشور 25 درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایرنا سید تقی نوربخش در افتتاح بیمارستان 55 تختخوابی شهرستان زابل گفت: با توجه به خدماتی که تامین اجتماعی ارائه کرده است سهم مردم در هزینه‌های درمانی به کمتر از شش درصد رسیده و این گامی بزرگ در راستای عدالت اجتماعی است.

او گفت: تامین اجتماعی علاوه بر درمان در بخش بیمه نیز خدماتی را انجام داده است و در دهه فجر امسال 36 پروژه در کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

او ادامه داد: سه راهبرد، توزیع عادلانه امکانات سراسر کشور، همکاری بین بخشی در دولت و قول‌هایی که داده شده از سوی دولت در حال پیگیری است.

نوربخش با بیان اینکه در بحث جمعیتی نیز هم اکنون با پدیده جدیدی روبه رو هستیم، گفت: طی چند سال گذشته ترکیب جمعیتی تحت پوشش سازمان به شدت تغییر کرده و به سوی بیمه شدگان یارانه‌ای رفته که باعث انباشت مطالبات سازمان از دولت شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به توجه دولت به حقوق شهروندی و کرامت انسانی گفت: ارائه خدمات مناسب به شاغلان و بازنشستگان سرلوحه برنامه های خدماتی دولت در جهت وفاق ملی است.

نوربخش گفت: کارکردهای اساسی در نظام تامین اجتماعی در دو سطح خرد و کلان در جامعه تحقق می‌یابد که در سطح کلان عبارتست از کمک به توسعه و تضمین پایداری توسعه‌ای، ایجاد مسئولیت و گسترش هویت ارتقاء سرمایه اجتماعی و در سطح خرد هم ایجاد رفاه و تضمین سلامت فردی و پیشگیری از مخاطرات زندگی فردی و کاری است.

نوربخش گفت: ارائه خدمات بهتر و مطلوب تامین اجتماعی را از این پس به مردم سیستان انجام خواهیم داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  40