تشکیل کارگروه بانک‌های قرض‌الحسنه با حضور روسای بانک مرکزی

ایبنا – مدیر عامل بانک قرض الحسنه از تشکیل کارگروه بانک‌های قرض‌الحسنه با عضویت مظاهری و بهمنی روسای سابق و فعلی بانک مرکزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک غلامرضا مصطفی‌پور در گفت‌وگو با فارس ،‌ اظهار داشت: قرض‌الحسنه اساساً یک فعالیت خیرخواهانه، انسان‌دوستانه و خداپسندانه است و کسی که اقدام به افتتاح حساب قرض‌الحسنه می‌کند فارغ از انتظارات مادی است.
وی افزود: البته بهتر است که قرض گیرنده زمانی که می‌خواهد قرضش را ادا کند این کار را به نحو احسن انجام دهد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه در ادامه در خصوص جوایز اعطایی از سوی برخی از بانک‌ها به دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه، گفت: جوایزی که به برخی از سپرده گذاران اعطاء می‌شود در واقع قدردانی از آنها است.
وی تصریح کرد: اگر در برخی از موارد دیده می‌شود که اعطای جوایز حالت‌های غیرمادی و اغواگرانه پیدا ‌کند از مرز قرض‌الحسنه خارج شده است.
مصطفی‌پور تاکید کرد: باید تلاش‌ها به این سمت باشد که اگر تبلیغاتی هم صورت می‌گیرد، ارزشی و منطبق با اصول قرض الحسنه باشد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه، استفاده بهینه از منابع را از جمله اقدامات این بانک در سال اصلاح الگوی مصرف ذکر کرد و گفت: این بدان معنی است که بانک در این مدت قرض‌الحسنه موجود در جامعه را جمع‌‌آوری بکند و به افراد نیازمند واقعی و واجد شرایط پرداخت کند.
مصطفی‌پور از تشکیل کارگروه بانک‌های قرض‌الحسنه در این بانک خبر داد و تصریح کرد: هر ماه 2 الی 3 جلسه در این بانک با حضور آقایان مظاهری، بهمنی، پورمحمدی، موسویان، کشاورز به همراه دادستان کل کشور و مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه تشکیل می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =