برگزاری همایش فرایند طراحی و ساخت شعب هوشمند با حمایت بانک ملی

ایبنا – با حمایت بانک ملی ، همایش فرایند طراحی و ساخت شعب هوشمند بانک، دهم اردیبهشت ماه امسال در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمد حسین یزدان پرست لاریجانی دبیر همایش مذکور با اشاره به اهداف برگزاری همایش طراحی و ساخت شعب هوشمند گفت: در این همایش سیستم های هوشمند و فناوری های نوین در شعب بانک معرفی شده و تاثیر آنها در نحوه طراحی و ساخت شعب بررسی می شود .
وی افزود: نقش و کارکرد شعب بانک ها در بانکداری الکترونیکی و تاثیر آن در معماری و شهر سازی ، معرفی ساز و کارهای موثر در طراحی داخلی و نمای شهری شعب بانکی در تامین آسایش و رفاه شهروندان و ارائه راهکارهای نوین در جهت چگونگی ارتباط مردم با بانک ها و تاثیر فضای شعب در شکل گیری این روابط متناسب با نیازهای اقتصادی آینده کشور و بانکداری الکترونیکی از دیگر اهداف همایش مذکور می باشد .
به گفته یزدان پرست لاریجانی، محورهای اصلی همایش ، بررسی طرح ها و فناوری های نوین در ساخت شعب بانک ها ، سیستم های هوشمند طراحی شعب ، میراث فرهنگی و هویت بانک ها ، جایگاه و نقش شعب بانک ها در طراحی شهری و استانداردهای موجود درفضاها و تجهیزات شعب هوشمند بانکی است .
وی که همچنین رئیس اداره ساختمان بانک ملی است، با اشاره به همکاری ادارات ساختمان و مهندسی بانک های کشور در راه اندازی این همایش اظهار داشت : در این همایش، استادان دانشگاه و صاحب نظران علوم اجتماعی ،IT ، معماری ، شهرسازی و طراحی داخلی سخنرانی کرده و در حاشیه همایش نیز کارگاه های تخصصی در زمینه تجهیزات و کارکردهای شعب بانک در بانکداری الکترونیکی ، طراحی داخلی شعب و فناوری های نوین ساختمانی برگزار خواهد شد .
گفتنی است در برپایی همایش فرایند طراحی و ساخت شعب هوشمند بانک ها، انجمن مفاخر معماری ، سازمان نظام مهندسی کشور و مجله فرایند معماری نیز مشارکت دارند .
منبع:بینا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  32  =  33