بانک صادرات ISO٥٠٠٠١ مدیریت انرژی گرفت

بانک صادرات در راستای استاندارد سازی مصرف انرژی نسبت به استقرار سیستم مدیریت انرژی بر مبنای استاندارد ISO٥٠٠٠١ اقدام و موفق به اخذ گواهینامه مربوطه از شرکت TUV INTERCERT المان شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این بانک در راستای ارتقاء و اصلاح الگوی مصرف و استانداردسازی فرایند مصرف انرژی نسبت به استقرار سیستم مدیریت انرژی بر مبنای استاندارد  ISO٥٠٠٠١:٢٠١٤ اقدام و گواهینامه مربوطه از شرکت TUV INTERCERTالمان را پس از بررسی، تحقیق و اعمال تغییرات  و اصلاحات در سیستم های خود اخذ نمود.
بر اساس این گزارش موفقیت یاد شده در راستای بهینه سازی مدیریت انرژی بوده و دستاوردهای همچون کاهش هزینه ها، افزایش بازده و بهره وری سیستم های تولیدی انرژی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و افزایش آگاهی عمومی نسبت به اهمیت و نقش انرژی دربانک را به دنبال داشته است .
گفتنی است این بانک در راستای ارتقا و اصلاح سیستم های نظارتی و کمترلی خود موفق به اخذ گواهینامه استاندارد  iso٥٠٠٠١:٢٠١٤ مدیریت کیفیت در بخش بازرسی شده است .
شایان ذکر است این بانک در جهت ارتقاء و اصلاح سیستم های نظارتی و کنترلی با انجام اصلاحات و تغییرات در بخش حسابرسی و بازرسی نسبت به استقرار استاندارد  ISO٩٠٠١:٢٠٠٨مدیریت کیفیت شد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  8