گزارش عملکرد مالی شرکت‏های موبایلی منتشر شد

با شروع سال جدید کم‏کم تولیدکنندگان موبایل گزارش عملکرد مالی خود را از سال گذشته اعلام می‏کنند و این گزارش به نوعی مسیر آینده شرکت‏ها را نیز تعیین می‏کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اگرچه هنوز سامسونگ میزان فروش کلی گوشی‏هایش را در طول سال 2014 اعلام نکرده، اما اپل، هوآوی، مایکروسافت و ال‏جی که سال خوبی را پشت‌سر گذاشته‏اند عملکرد خود را در طول سالی که گذشتارائه کرده‏ اند.
هوآوی: گروه تجاری هوآوی اعلام کرده که این شرکت در سال مالی 2014 با افزایش درآمد مواجه شده و برای اولین‌بار سطح درآمد این شرکت با حاشیه قابل توجهی، از مرز 10میلیارد دلار فراتر رفته است.
این شرکت چینی موفق شد در طول سال گذشته 75 میلیون دستگاه گوشی‏ هوشمند به فروش برساند که این رقم از رشد 45درصدی فروش این کمپانی حکایت دارد.
مایکروسافت: براساس گزارش عملکرد مالی مایکروسافت در طول سه ماهه چهارم سال 2014، این شرکت توانست درآمد خود را 1/8 درصد افزایش دهد و از 5/24 میلیارد دلار درآمد کسب شده در سه ماهه مشابه سال قبل، درآمد خود را به 5/26 میلیارد دلار برساند که از این رقم، 6/5 میلیارد دلار سود خالص کسب کرده است. در بخش محصولات لومیا، کمپانی مایکروسافت با تمرکز بر دستگاه‏های رده پایین و میانی توانسته در سه ماه آخر سال 2015 بیش از 5/10 میلیون دستگاه لومیا به فروش برساند.
ال‏جی: شرکت کره‏ای ال‏جی مدعی شد که در طول سه ماه چهارم سال 2014 میزان فروش گوشی‏های هوشمندش 25 درصد افزایش یافته است. ال‏جی سال گذشته حدود 60 میلیون دستگاه گوشی فروخت، این در حالی است که میزان فروش گوشی توسط این شرکت در مدت مشابه سال گذشته 6/47 میلیون دستگاه برآورد شده بود.بر این اساس ال‏جی انتظار دارد که در طول سال 2015 عملکرد بهتری داشته باشد.
سامسونگ: در حالی که سامسونگ هنوز عملکرد مالی خود را در زمینه فروش گوشی اعلام نکرده، آماری از فروش گوشی تایزنی این شرکت منتشر شده است. براساس گزارشی که توسط Business Korea ارائه شده، به نظر می‏رسد اولین گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‏عامل تایزن سامسونگ با موفقیت خوبی همراه بوده است.
 بنا‏بر این گزارش، سامسونگ موفق شده 50 هزار دستگاه از گوشی تایزنی Z1 را تنها در طول 10 روز از زمان عرضه در هند به فروش برساند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  −    =  13