مدیر عامل جدید بانک ملی آغاز به کار کرد

ایبنا – با برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سابق و جدید بانک ملی ، محمود رضا خاوری به عنوان بیست و ششمین مدیر عامل این بانک به طور رسمی کار خود را آغاز کرد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در مراسمی که به همین منظور با حضور وزیر و مسئولان وزارت امور اقتصادی ودارایی، مسئولان بانک مرکزی ، نمایندگان مجلس، مدیران بانک های دولتی و خصوصی، خبرنگاران و جمع زیادی از کارکنان بانک ملی در سالن اجتماعات این بانک برگزار شد ، خاوری با اشاره به سابقه کار خود در بانک های قدیمی و کهن ابراز داشت : گویا تقدیر من این است که در کهن ترین بانک های کشور خدمت کنم که البته جای افتخار دارد .
وی که پیش از این مدیر عامل بانک سپه بود، افزود: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت مجدد در نظام بانکی به طور اعم و بانک ملی به طور اخص را یافته ام و امیدوارم بتوانم پاسدار خوبی برای این امانت باشم .
مدیر عامل بانک ملی با تاکید بر این نکته که مسئولیت های مختلف را در نظام بانکی تجربه کرده ، گفت: سعی خواهم کرد با استقلال رای و رعایت سیاست های کشور ، خدمتگزار خوبی برای نظام پولی و بانک ملی باشم .
خاوری با اشاره به قدمت و سابقه بانک ملی و عنوان اینکه این بانک الهام بخش بانک های کشور است، ابراز داشت : بانک ملی باید همچنان اختر فروزان استقلال اقتصادی کشور در بعد داخل و خارج از کشور بماند .
به گفته وی فعالیت در بانک از نظر مسئولیت های شرعی بسیار حساس است و باید میان منافع سه گروه مشتریان، صاحبان سهام وکارکنان، انطباق ایجاد شود که این هنر یک مدیر و مسئولیت بزرگی است که ان شاءا… بتوان انجام داد.
مدیر عامل بانک ملی با تشریح خدمات این بانک و تلاش های طاقت فرسای کارکنان این بانک گفت : من در برابر کارکنان صدیق و پاکدامن شاغل و بازنشسته بانک ملی که منشا آثار بسیار مثبتی در نظام پولی و مالی بوده اند ، سرتعظیم فرود می آورم .
وی با تقدیر ویژه ازتلاش های علی صدقی مدیر عامل سابق بانک ملی گفت: صدقی که برادری صدیق، دانشمند و باتجربه است ، از مجموعه بزرگ بانک ملی برخاسته و امیدوارم در آینده نیز ، بتوان از تجارب ایشان بهره برد.
خاوری در ادامه به تشریح برنامه های خود در بانک ملی پرداخت و گفت : با رعایت قواعد شرعی در عملیات بانکی و توسعه بانکداری اسلامی، ایجاد محیط آرامی برای کارکنان ، استفاده از تمامی ظرفیت های موجود بانک ملی برای پیشبرد اهداف ، تقویت سیستم های نظارتی وکنترلی بانک ، اداره امور بانک بر مبنای شایسته سالاری ، اعمال نگرش های علمی جامع در تمامی جنبه ها ، قانون گرایی، بازاریابی هدفمند و مبتنی بر تعامل با مشتریان و تکیه بر خلاقیت و نوآوری جزو مهمترین اهداف بانک ملی خواهد بود.
وی با تاکید بر طبقه بندی مشتریان ، اعتبار سنجی و سنجش ریسک معاملات به عنوان دیگر سرفصل های برنا مه های خود ، افزود : اولویت دهی به طرح های تولیدی و اشتغال زا ، حمایت از بخش مسکن ، شناسایی و طبقه بندی مطالبات معوق و استفاده از تمامی ابزارها در جهت وصول آنها ، استفاده از ابزارهای نوین الکترونیکی و آموزش کارکنان در این خصوص و تبدیل دارایی های راکد به دارایی های در گردش از مهم ترین برنامه های دوره کاری من خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +    =  8