پرداخت خرد با من کارت در مشهد مقدس

کارت مشترک بانک پاسارگاد و من‌کارت، مدت دو سال است که در شهر مشهد مقدس، همراه همیشگی شهروندان در پرداخت‌های خرد است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، این کارت دارای قابلیت استفاده به عنوان کارت بانکی و کارت هوشمند شهروندی، به صورت همزمان است که با همکاری شهرداری مشهد مقدس و شرکت توسعه فناوری‌های هوشمند اتیک پارس، یکی از شرکت‌های گروه مالی بانک پاسارگاد، عرضه شده‌است.

بر این اساس، این کارت در واقع کیف پول الکترونیک همراه شهروندان بوده و دارندگان آن علاوه بر پرداخت و انتقال وجه از طریق خدمات بانکی می‌توانند از آن در پرداخت وجوه خرد در سطح شهر مشهد استفاده کنند.

کلیه اتوبوس‌های درون شهری، کلیه ایستگاه‌های قطار شهری، و برخی فروشگاه‌ها  و ارائه دهندگان خدمات در سطح شهر مشهد مراکز پذیرنده این کارت هستند. همچنین تمام واحدهای تجاری گروه‌های صنفی مانند نانوایی‌ها، کیوسک‌های فروش مطبوعات، پارکینگ‌ها، کیوسک‌های نان قدس رضوی، سوپر مارکت‌ها، مراکز ارائه خدمات الکترونیک و … که مبالغ مبادله پرداخت شده در مبادلات آنها خرد است می‌توانند به گروه پذیرندگان این کارت و تمامی من‌کارت‌های صادر شده در شهر مشهد بپیوندند. گفتنی است بهره‌مندی از این کارت در حال توسعه به سایر شهرهای بزرگ کشور است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  +    =  14