هشدار پلیس فتا به شهروندان درباره سایت‌های شرط‌بندی فوتبال

رییس پلیس فتای استان خراسان‌شمالی هشدارداد: شهروندان مراقب سایت‌های شرطبندی در لیگ فوتبال باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا، سرگرد سهیل خاکشور با اعلام این خبر گفت: سایت‌های شرط‌بندی با توجه به اینکه در فضای سایبر زمینه فعالیت بیشتری دارند در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه این سایت‌ها معمولا یا از کاربران خود کلاهبرداری می‌کنند یا آنها را وارد قماربازی می‌کنند، تصریح‌کرد: مدیران برخی از این سایت‌ها با استفاده از روش‌هایی اقدام به کلاهبرداری کرده یا وضعیت سایت را به گونه‌ای رقم می‌زنند که افراد مرتبط با خودشان در قرعه‌کشی‌ها و شرط‌بندی‌ها برنده شوند.

 

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی در ادامه گفت: عده‌ای نیز با ایجاد حساب کاربری اقدام به شرط‌بندی می‌کنند که این موضوع بر اساس مواد705، 708 و 710 قانون مجازات‌اسلامی از مصادیق قمار است و این مراکز به عنوان قمارخانه فعالیت می‌کنند.

 

خاکشورخاطرنشان کرد: پلیس فتا بر اساس ماده 52 قانون جرایم رایانه‌ای می‌تواند با قمارخانه‌های اینترنتی برخورد کند و دست پلیس در این رابطه باز است و امکان رسیدگی وجود دارد.

 

وی افزود: پلیس فتا به مردم درباره اعتمادنکردن به سایت‌های شرط‌بندی به ویژه سایت‌های فعال در زمینه فوتبال توصیه می‌کند که فعالیت این سایت‌ها عمدتا به عنوان مصادیق قمار شناخته شده یا پس از مدتی در آنها کلاهبرداری می‌شود.

 

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی افزود: گردانندگان این سایت‌ها طبق قانون مرتکب جرم شده‌اند و پلیس با آنها برخورد می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  6