زوج خوشتیپ هالیوودی +عکس

«جانی دپ» و «ایمبر هرد» از زمانی که سر صحنه فیلم برداری «خاطرات عجیب و غریب» با یکدیگر آشنا شدند عاشق هم شدند و با وجود تمام پستی و بلندی هایی که رابطه شان داشته و وجود اختلاف سنی بالا و تمام شایعاتی که در مورد آنها منتشر شده است هنوز این عشق پا برجاست و به زودی این نامزدهای دلباخته با یکدیگر ازدواج خواهند کرد. نیازی به توضیحی در رابطه با محبوبیت جانی دپ نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از برترین ها «جانی دپ» و «ایمبر هرد» از زمانی که سر صحنه فیلم برداری  «خاطرات عجیب و غریب» با یکدیگر آشنا شدند عاشق هم شدند و با وجود تمام پستی و بلندی هایی که رابطه شان داشته و وجود اختلاف سنی بالا و تمام شایعاتی که در مورد آنها منتشر شده است هنوز این عشق پا برجاست و به زودی این نامزدهای دلباخته با یکدیگر ازدواج خواهند کرد. نیازی به توضیحی در رابطه با محبوبیت جانی دپ نیست.

«ایمبر هرد» نیز حتی اگر نامزد «جک گنجیشکه» نباشد هم در عرصه مدلینگ و هنرپیشگی آنقدر سابقه و محبوبیت دارد که تعداد بسیار زیادی او را بشناسند، شما نیز او را حتما در فیلم «همه پسرها عاشق مندی لین هستند» به خاطر دارید. این زوج خاص و هنرمند در لباس پوشیدن نیز جزء سمبل های مد و پوشاک محسوب می شوند، هرچند سبک لباس پوشیدن جانی یک کم زیادی خاص است و همه پسند نیست.
 

1. جانی و ایمبر دست در دست یکدیگر با کت و شلوارهای هماهنگ با هم در مراسم افتتاحیه فیلم « Mortdecai » مثل ستاره ها می درخشند. جانی دپ یک کت و شلوار رالف لورن به تن کرده است و ایمبر هرد نیز با وجود اینکه کت و شلوار پوشیده، ظرافت خود را کاملا حفظ کرده است.

نامزدهای

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  49