دلخوری حقیقی از نقدهای غیرمنصفانه

حقیقی که پس از ضربه محکم مهاجم عراق به دست و کتفش به سختی در ضربات پنالتی به میدان رفت، به محض اتمام بازی با حملاتی از سوی پیشکسوتان فوتبال ایران و اظهارنظرکنندگان همیشگی مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ورزش سه دروازه‌بان 26 ساله تیم‌ملی فوتبال ایران که در 2 تورنمنت جام‌جهانی و جام‌ملت‌ها‌ در 7 دیدار از دروازه‌ تیم‌ملی حراست کرده و نمایش قانع کننده و مناسبی داشته است، از فضای ایجاد شده پس از بازی عراق به شدت آزرده خاطر شده است.

حقیقی که پس از ضربه محکم مهاجم عراق به دست و کتفش به سختی در ضربات پنالتی به میدان رفت، به محض اتمام بازی با حملاتی از سوی پیشکسوتان فوتبال ایران و اظهارنظرکنندگان همیشگی مواجه شده است. کارشناسانی که البته ممکن است سلیقه شان حضور یک دروازه‌بان دیگر در سنگر تیم‌ملی باشد. حقیقی که در حال حاضر در تیم پنافیل پرتغال بازی می‌ کند و از معدود لژیونرهای ایرانی شاغل در یک لیگ خوب اروپایی است، انتظار این حملات را نداشته و آنها را ناجوانمردانه می‌ داند. جالب اینکه از سه گل خورده او تنها یک گل به دلیل اشتباه وی به ثمر رسیده که با توجه به تجربه و سن و سال وی عملکرد بدی هم نیست.

نکته اینجاست که در مورد حقیقی کارمان با او به پایان نرسیده و این دروازه‌بان جوان به عنوان یک سرمایه قرار است فعلا جزو بازیکنان تیم‌ملی باقی بماند. اما با فضای ایجاد شده، ادامه کار دشوارتر خواهد شد. چه خوب است همانطور که کشف پورعلی‌گنجی و حضور بازیکن جوانی مثل سردار آزمون در تیم‌ملی مثبت تلقی شده، به حقیقی هم نگاهی دوراندیشانه داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  10  =  1