آخرین اخبار از پرسش مهر رئیس‌جمهور

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش آخرین جزئیات از پرسش مهر رئیس‌جمهور را اعلام کرد و گفت: دانش‌آموزان تا 15بهمن فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه پرسش مهر ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش آخرین جزئیات از پرسش مهر رئیس‌جمهور را اعلام کرد و گفت: دانش‌آموزان تا 15بهمن فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه پرسش مهر ارسال کنند.
 

حمیدرضا کفاش در گفت‌وگو با فارس، آخرین جزئیات پرسش مهر رئیس جمهور را اعلام کرد.

وی گفت: رئیس جمهور مهرماه امسال در رابطه با موضوع آب سؤالی را برای دانش‌آموزان مطرح کرد که تهیه دستورالعمل و آموزش دانش‌آموزان تا امروز به پایان رسیده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی نیز در این ارتباط به کمک اداره کل فرهنگی و هنری آمده است و طبق پیشنهادی که ریس سازمان جوانان هلال احمر داشت، مقرر شد تا تشکل‌های دیگر نیز درگیر این موضوع شوند.

وی یادآور شد: بنابراین مقرر شد حضور تشکل‌های دیگر را مطرح کنیم چون پرسش مهر رئیس جمهور یک موضوع ملی است و منافع کشور را در پی دارد.

کفاش با اشاره به سفر خود به استان‌ها و شهرستان‌ها گفت: استقبال از پرسش مهر بسیار خوب است و دانش‌آموزان تا 15 بهمن فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

وی تأکید کرد: تا پایان سال نتایج نهایی پرسش مهر رئیس جمهور مشخص می‌شود و امیدواریم کنگره آن در اوایل سال 94 برگزار شود.

به گزارش فارس، پرسش مهر رئیس‌جمهور در سال 93: «عزیزانم، ایران ما با مشکل جدی کمبود آب روبروست، هر کدام از ما چگونه از آب‌های ایران، می‌توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟».

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  56