تصمیم مایکروسافت برای ویندوز ۱۰

شرکت مایکروسافت قصد دارد ویندوز 10 را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران نسخه‌های 7 و 8.1 ویندوزفون و نسخه 8.1 ویندوزفون قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همکاران سیستم شرکت مایکروسافت قصد دارد ویندوز 10 را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران نسخه‌های 7 و 8.1 ویندوزفون و نسخه 8.1 ویندوزفون قرار دهد.
به گزارش وب‌سایت zdnet، تری میرسون، رئیس گروه سیستم عامل در شرکت مایکروسافت اعلام کرده است ویندوز 10 از هنگام عرضه رسمی تا یک سال به‌صورت رایگان در اختیار کاربران ویندوزهای 7 و 8.1 و ویندوزفون 8.1 قرار خواهد گرفت. پیش‌بینی می‌شود ویندوز 10 از پاییز سال 2015 به‌صورت رسمی روانه بازار شود. شرکت مایکروسافت هنوز راهبرد خود در زمینه قیمت‌گذاری نسخه 10 سیستم عامل ویندوز را به‌صورت کامل علنی نکرده است و آنچه از زبان‌ تری میرسون نقل شده فقط بخشی از این راهبرد است.

میرسون همچنین تاکید کرده است مایکروسافت به ویندوز به چشم نوعی خدمات می‌نگرد. این به آن معنا است که این شرکت قصد دارد نسخه 10 سیستم عامل جدید خود را برای همه ابزارهایی که با ویندوز کار می‌کنند، عرضه کند. تحلیل‌گران معتقدند افزایش تعداد کاربران یک سیستم عامل و استفاده از آن  روی ابزارهای مختلف باعث خواهد شد توسعه‌دهندگان نرم‌افزار انگیزه بیشتری برای طرحی اپ و نرم‌افزار برای آن داشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =