بازی برد-برد بانک و مشتری کلید پاسخگویی به همه سوالات است

حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصاد نوین:

ما هم اکنون در حال گذار از بانکداری سنتی به بانکداری مدرن هستیم و بانک باید یک بازی برد-برد تعریف کند که اگر این کار را درست انجام دهد جواب همه سوال‌ها درمی‌آید».

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصاد نوین که از سخنرانان چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به شمار می‌رود در گفتگویی با ویژه‌نامه چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به بررسی نقش و وضعیت بانک‌ها در داخل اکوسیستم بانکداری ایران پرداخته است.

معتمدی با اشاره به این نکته که ما هم اکنون در حال گذار از بانکداری سنتی به بانکداری مدرن هستیم می‌گوید: «این یک کسب و کار است. بانک هم مثل سایر شرکت‌ها به دنبال کسب و کار است و در این راه هم با مشتری روبرو می‌شود و باید یک بازی برد-برد تعریف کند که اگر این کار را درست انجام دهد جواب همه سوال‌ها درمی‌آید».

او در ادامه گفت: «مثلا در ارتباط با موضوع کارمزدها، اگر مشتری خدمت خوب دریافت کند کارمزدش را هم پرداخت خواهد کرد. کما اینکه حتی همین حالا هم بسیاری از بانک‌ها کارمزد را از مردم در قبال ضمانت‌نامه‌ها، حواله‌ها و صدور کارت دریافت می‌کنند. ایجاد تعادل بین اینکه من به مشتری ام سرویس بدهم و ایجاد رضایت کنم، جاذبه به وجود آورده و درآمدزایی کنم از وظایف من است. به این معنا که مدیریت اصولا باید چنین تعادلی را ایجاد کند».

ادامه این گفتگو را در ویژه‌نامه چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت بخوانید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  +    =  55