لیزینگ اقتصادنوین لوح زرین گرفت

در ششمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری که از سوی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با حضور مقامات ارشد نهادهای صنعتی، تجاری، اقتصادی، بانک‌ها، بیمه، موسسات مالی و اعتباری برگزار گردید، شرکت لیزینگ اقتصادنوین براساس ارزیابی‌های انجام شده در گروه واسطه‌گری‌های مالی برای سومین بار موفق به دریافت لوح زرین مرحله دوم این جشنواره شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین از سوی دبیرخانه این جشنواره، از مجموع 34 گروه اقتصادی مورد بررسی، 332 بنگاه اقتصادی مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد، 64 بنگاه بعنوان شرکت‌های برتر در مرحله نخست برگزیده شدند.
در مرحله دوم شرکت لیزینگ اقتصادنوین در گروه واسطه‌گری‌های مالی با چهارده شرکت حاضر در این گروه به رقابت پرداخت و سرانجام با رای داوران این جشنواره موفق به کسب لوح زرین شاخص‌های حاشیه سود خالص و فروش سرانه این دوره از جشنواره گردید.
بر اساس گزارش دبیرخانه این جشنواره، فروش سرانه شرکت لیزینگ اقتصادنوین در گروه واسطه‌گری مالی سال 92 به بیش از 13 هزار و 600 میلیون ریال رسید.
براساس همین گزارش درصد حاشیه سود ناخالص شرکت لیزینگ اقتصادنوین نسبت به سال پایه 87، 196.4درصد افزایش داشته است.
شرکت لیزینگ اقتصاد نوین طی سال‌های گذشته نیز موفق به اخذ جوایز ارزنده‌ای از جشنواره ملی بهره‌وری گردید که لوح تقدیر از چهارمین جشنواره ملی بعنوان شرکت برتر در شاخص‌های حاشیه سود خالص و فروش سرانه، دریافت لوح تقدیر از سومین جشنواره ملی بهره‌وری در بخش شاخص‌های اصلی بهره‌وری و دریافت لوح تقدیر بابت اجرای پروژه استراتژی انسان محوری با رویکرد ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی از سومین جشنواره ملی بهره‌وری و در نهایت اخذ تندیس زرین ملی بهره‌وری در بخش بهره‌وری کل عوامل در چهارمین جشنواره ملی بهره‌وری بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1