بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری تسهیل روابط دو کشور ایران و عراق را کرده است

در دومین روز برگزاری کنفرانس فرصت‌های ویژه اقتصادی و تجاری ایران و عراق در تهران، مدیرعامل بانک اقتصادنوین فرآیند ارایه خدمات بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری را در این کشور تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین،حسن معتمدی گفت: بانک اقتصادنوین با درک اهمیت بازار عراق در صادرات غیرنفتی با مشارکت یک بانک کشاورزی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی عراق در سال 2007 نسبت به راه‌اندازی بانک "تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری" اقدام کرد که این بانک مبادلات بین دو کشور را تسهیل کرده است.
وی گفت: بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری با بهره‌مندی از شبکه شعب مناسب خدمات مورد نیاز مشتریان را در کشور عراق تامین می‌کند.
معتمدی با اشاره به اینکه 10 شعبه بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری در کشور عراق فعالیت می‌کنند، گفت: در ایران نیز شعبه میلاد این بانک آماده ارایه خدمت به مشتریان است. ضمن اینکه شعب بانک اقتصادنوین نیز در سراسر کشور به عنوان بانک کارگزار بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری آماده ارایه خدمات به مشتریان هستند.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به اینکه بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری تسهیل کننده روابط دو کشور است، گفت: خوشبختانه خدمات این بانک در دو کشور ایران و عراق با استقبال مشتریان همراه بوده است.
وی گفت: بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری آماده ارایه انواع خدمات بانکی به مشتریان در همه سطوح می باشد، ضمن اینکه دیگر بانک‌های دو کشور نیز می توانند از خدمات کارگزاری این بانک استفاده کنند.
معتمدی اظهار داشت: پیش‌بینی‌های مناسبی برای بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری صورت گرفته و این بانک از ظرفیت‌های بالقوه خوبی برخوردار است که در صورت توجه نهادهای ذی‌صلاح به این توانایی‌ها امکان ارتقای کیفی خدمات این بانک بیش از پیش فراهم است.
وی در ادامه در گزارشی جامع وضعیت اقتصادی و ژئوپلتیک کشور عراق را توصیف کرد و یادآور شد بانک اقتصادنوین با درک به موقع بازار عراق برای تجار و بازرگانان ایرانی بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری را راه‌اندازی کرد که این بانک در طی سال‌های گذشته علی رغم اعمال محدودیت‌های قدرت‌های غربی نقش موثری در مبادلات دو کشور ایفا کرده است.
وی همچنین از افزایش سرمایه این بانک خبر داد و گفت: اقدامات اولیه برای افزایش سرمایه تا 250 میلیارد دینار بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری صورت گرفته و این سرمایه در سال جاری میلادی به ثبت خواهد رسید که با تحقق این مهم خدمات بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری بیش از پیش گسترش خواهد یافت.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین در پنل خدمات بانکی در کنفرانس فرصت‌های ویژه اقتصادی و تجاری ایران و عراق، توانایی‌های شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین در ارایه خدمات به تجار دو کشور ایران و عراق را نیز تشریح کرد.
در مراسم اختتامیه کنفرانس فرصت‌های ویژه اقتصادی و تجاری ایران و عراق که به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق طی روزهای یک‌شنبه و دوشنبه 28 و 29 دی ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد با اهدای لوح و تندیس از حضور موثر گروه اقتصادنوین در این کنفرانس قدردانی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  −    =  12