سامانه اینترنت بانک صندوق قرض‌الحسنه پست‌بانک‌ راه‌اندازی شد

به مناسبت اولین سال تأسیس صندوق قرض‌الحسنه پست‌بانک‌ایران، سامانه اینترنت بانک این صندوق افتتاح و به‌ بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  روابط عمومی پست بانک  این سامانه در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و ترویج فرهنگ سنت حسنه قرض‌الحسنه درسطح جامعه راه‌اندازی شده و درحال حاضر خدمات بانکی الکترونیکی نظیر؛ مشاهده حساب در یک نگاه، انتقال وجه، پرداخت اقساط و صورتحساب را به مشتریان ارائه می نماید.

رسول زندی مدیرعامل این صندوق در گفتگوئی اظهارداشت: امروزه استفاده از بانکداری الکترونیکی به ویژه انجام امور از طریق شبکه شتاب، موجب ایجاد تسهیلات و صرفه‌های اقتصادی بسیاری همانند؛ کاهش ترددهای غیر ضروری و صرفه‌جوئی در وقت مردم شده بطوریکه استفاده از کارت‌های هوشمند در بانکداری الکترونیکی از نظر محاسبه هزینه زمان‌های تلف شده ‌ در پشت باجه‌های بانکی، دستاورد‌های پولی بزرگی محسوب می‌شود.

وی افزود: با استفاده از امکانات این سامانه، کلیه دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند از هریک از دستگاه‌های خودپرداز(ATM) متصل به سیستم شتاب موجودی خود را دریافت کرده و یا با استفاده از پایانه‌های فروش (pos) متصل به آن اقدام به خرید هر نوع کالا یا خدماتی نمایند.

زندی تصریح کرد: تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع و مشتری، کاهش هزینه نگهداری و استفاده از پول نقد، افزایش اعتبارات در چرخه نظام اقتصادی کشور، کاهش تورم و نقدینگی و افزایش امنیت مبادلات و تراکنش‌های بانکی از دیگر آثار بانکداری الکترونیکی می باشد.

گفتنی است: مشتریان این صندوق می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی؛ www.sqpbi.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  85  =  95