اعتراض قلعه نویی به حرف های هدایتی

اعلام قیمت رسمی باشگاه های استقلال و پرسپولیس موجی از اظهار نظرهای مختلف را به همراه داشته است. از یک سو گروهی این قیمت ها را مناسب می دانند و از سوی دیگر گروهی می گویند دولت قیمتی روی تیم هایش گذاشته تا آنها را نفروشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از خبرآنلاین قیمت 290 میلیارد تومانی روی استقلال و پرسپولیس باعث شده تا واکنش های مختلفی بین مدعیان خرید این تیم ها و پیشکسوتان ایجاد شود. استقلالی ها البته این قدر تکاپوی خرید تیم را ندارند اما در سمت پرسپولیس هیجان خرید بیشتر است. علی پروین و حسین هدایتی از مدت ها قبل به انتظار واگذاری نشسته بودند و به گمان اینکه تیم را با قیمت 100 میلیارد تومان می خرند ، آماده خرید بودند. حالا اما تنها برای سهام 21 درصدی پیشکسوتان باید 100 میلیارد تومان بپردازند. رقمی که برنامه های شان را به هم ریخته است. از سویی کلانی و کاشانی که در تیم مدیران فعلی هستند می گویند این رقم ها کمتر از ارزش واقعی این تیم هاست . این ارقام باید تا 1000 میلیارد تومان افزایش پیدا می کرده اما پروین و هدایتی مدام مثال شان ماجرای شخصی است که می خواست عزیزترین فرد زندگی اش را بفروشد اما می گفت به قیمتی می فروشد که کسی نخرد!

حسین هدایتی و حرفهایش درباره اینکه با نصف پول پرسپولیس می شود ختافه را در لیگ اسپانیا خرید با واکنش قلعه نویی روبرو شده است. هدایتی مدت هاست که می گوید برای خرید ختافه در حال مذاکرات نهایی است. او که در اسپانیا صادرات میگو دارد ، می گوید می خواهد تیم لالیگایی را با قیمت 70 میلیون دلار بخرد. یعنی نزدیک به 250 میلیارد تومان. حرف های او اما با واکنش های مختلفی روبرو شده است. وزارت ورزشی ها که با خنده از کنار این صحبت گذشته اند و می گویند نقشی در واگذاری دو تیم ندارند. می گویند وزارت اقتصاد بانی واگذاری است و آنها خودشان این دو تیم را می فروشند پس هدایتی می تواند به دلیل گرانی در مزایده شرکت نکند اما دولت مزایده اش را برگزار می کند.

امیر قلعه نویی اما به این خبر واکنش جالبی داشته. او گفته است:« با همه احترامی که برای هدایتی قائلم اما او نمی تواند ختافه که نهایتش در یک شهر در اسپانیا هوادار دارد را با استقلال و پرسپولیس که گستره هواداران شان جهانی هستند نباید مقایسه کرد.» قلعه نویی هم مثل استقلالی ها قیمت اعلام شده را خیلی هم زیاد نمی داند. پیشتر بهرام افشارزاده قیمت واقعی استقلال را هزار میلیارد تومان و علی فتح الله زاده بیش از پانصد میلیارد تومان دانسته بود. حالا باید دید هدایتی می رود ختافه را می خرد یا برای پرسپولیس این قیمت را می پذیرد؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  8