زاکربرگ به کاربران متوسل شد

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک در آخرین روزهای سال 2014 به اقدامی عجیب متوسل شد و با ارسال پستی از همه کاربران عادی خواست تا به او ایده‌های جدید بدهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از کاپیتال وایلد، این اقدام زاکربرگ با واکنش های متضاد کاربران مواجه شد. برخی از آنها این کار را اقدامی خلاقانه دانستند و برخی دیگر هم اظهار داشتند که ظاهرا وی با کمبود ایده مواجه شده که برای ارتقای فیس بوک به کاربران متوسل شده است.

برخی صاحب نظران معتقدند که کاربران فیس بوک بهتر از دیگر افراد و حتی متخصصان می‌توانند در مورد این مساله اظهار نظر کنند، چون بسیاری از آنها ممکن است خواهان استفاده از امکانات و قابلیت‌هایی باشند که فعلا در فیس بوک موجود نیست.

فیس بوک در سال 2014 با چالش از راه رسیدن شبکه‌های اجتماعی جدید و خلاق مواجه شده که از روش های متنوعی برای جلب کاربران استفاده می کنند. یکی از این روش ها تاکید بر امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران است. همچنین طراحی شبکه‌های اجتماعی تخصصی هم در سال 2014 بسیار پررونق و پرطرفدار بود.

تاکنون حدود صدهزار پیشنهاد در پاسخ به درخواست زاکربرگ مطرح شده که البته برخی از آنها هم همراه با طنز بوده است. از جمله یکی از کاربران به وی پیشنهاد کرد که هر روز با یک غریبه حرف بزند یا یک ساعت را در کلاس دبیرستان بگذارند. پاسخ زاکربرگ به این فرد نیز جالب بود: من سال قبل این کار را انجام دادم.

فیس بوک در ماه‌های اخیر تا حدی با ریزش کاربر مواجه بوده و به نظر می رسد این اقدامات زاکربرگ در راستای مقابله با این مشکل نیز باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  1  =