بهترین موبایل‌های هوشمند سال ۲۰۱۴

در ابتدای سال 2015 و درحالی‌که تنها چند روز از سال 2014 گذشته است، شاید بهترین زمان برای بررسی روندهای گذشته در سال قبلی باشد. در همین راستا مجله The Next Web به بررسی موبایل‌های هوشمند معرفی شده در سال 2014 پرداخته و در نهایت بهترین‌ها را معرفی کرده است که آنها را در اینجا می‌بینیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد در ابتدای سال 2015 و درحالی‌که تنها چند روز از سال 2014 گذشته است، شاید بهترین زمان برای بررسی روندهای گذشته در سال قبلی باشد. در همین راستا مجله The Next Web به بررسی موبایل‌های هوشمند معرفی شده در سال 2014 پرداخته و در نهایت بهترین‌ها را معرفی کرده است که آنها را در اینجا می‌بینیم.
HTC One (M 8)8: در ماه مارس گذشته بالاخره‌گوشی جنجالی‌خودش را بعد از شایعات مختلف روانه بازار کرد. این گوشی که مدل بعدی(HTC One (M7 بود، از پردازنده ارتقا یافته 3/2 گیگاهرتزی، نمایشگر بزرگ‌تر 5 اینچی با تراکم 441 پیکسل در هر اینچ و دوربین پشتی با دو حسگر بهره می‌برد. طراحی ساده در کنار سخت‌افزاری قدرتمند، حس کاربری خوبی را به افراد القا می‌کرد و به همین دلیل این گوشی به یکی از بهترین و پرفروش‌ترین موبایل‌های هوشمند سال 2014 تبدیل شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =