گسترش خریدهای بین المللی با سیستم های پرداخت بین المللی/۳۰۰ میلیارد دلار خرید خارج از مرزها تا ۲۰۱۸

تجارت الکترونیک برون مروزی به سرعت رشد می کند:

تجارت الکترونیک برون مروزی به سرعت رشد کرده است. به طوری که 25 درصد از تراکنش های پی پال، یعنی در حدود 2000 تراکنش در دقیقه بین المللی می باشد./پیش بینی می شود تا سال 2018، در حدود 130 میلیون خریدار از سراسر جهان، 300 میلیارد دلار خرید را از خارج از مرزها انجام دهند و به نسبت 105 میلیارد دلار خرید برون مرزی در سال 2013، شاهد افزایش قابل توجهی باشیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، تجارت الکترونیک برون مروزی به سرعت رشد کرده است. به طوری که 25 درصد از تراکنش های پی پال، یعنی در حدود 2000 تراکنش در دقیقه بین المللی است.

با توجه به گزارشی از سوی پی پال، پیش بینی می شود تا سال 2018، در حدود 130 میلیون خرید کننده از سراسر جهان، 300 میلیارد دلار خرید را از خارج از مرزها انجام دهند و به نسبت 105 میلیارد دلار خرید برون مرزی در سال 2013، شاهد افزایش قابل توجهی باشیم.

خرده فروشان آنلاین در حال کار بر روی رفع بزرگترین موانع انجام خریدهای بین المللی هستند: این باور وجود دارد که انجام خرید بین المللی هزینه بر و زمان بر است. برای این منظور، تبدیل ارز را به پشت صحنه برده اند و به خرید کنندگان قیمت ها را بر مبنای واحد پولی خودشان نمایش می دهند. هم چنین تعرفه ها و عوارض گمرکی را نیز در مجموع محاسبه کرده و با احتساب آن ها تنها یک قیمت به کاربر نمایش می دهند. همینطور در مورد زمان حمل و نقل و جا به جایی ها نیز شفاف هستند و امکان رهگیری بسته های خریداری شده به صورت آنلاین نیز فراهم شده است.

بعضی از سیستم های تجارت الکترونیک مانند علی بابا (علی اکسپرس)، ویژگی هایی مانند حمل و نقل بین المللی رایگان ارائه می کنند و بعضی از خرده فروشانی که با پی پال کار می کنند مانند شرکت های استرالیایی KeepCup (فروشنده فنجان قهوه های قابل استفاده مجدد)  و WallFry ( فروشنده کارهای هنری مخصوص اتاق کودکان)، انبارهایی در ایالات متحده و انگلستان افتتاح کرده اند و تقاضاهای خارج از کشور را در آن ها نگه داری می کنند.

بر خلاف این موارد نیز، Pro’s Closet فروشگاه آنلاین قطعات دوچرخه در کلرادو، شاهد 45 درصد از سفارش هایی است که از کانادا، استرالیا، برزیل، چین و سایر کشورها دریافت می کند و به لطف پی پال و ترجمه محصولات به واحد ارزی و پول مشتریان این فروشگاه توسط eBay، این سفارش ها جذب فروشگاه شده است.

هم چنین سایت معامله اشیاء لوکس glit.com در حال حاضر، 20 درصد از کسب و کار خود را به صورت بین المللی انجام می دهد و این کار با همکاری شرکت های BorderFree و سیستم پرداخت علی بابا ( AliPay) انجام می گیرد.

منبع : http://www.pymnts.com

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  3