ذخیره اطلاعات یک‌پنجم کارمندان روی فضای ابری

مرکز Sailpoint بر اساس مطالعه جدید خود خبر داد

24 درصد کارمندان در کشور آمریکا در محل کار خود از ابزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری از جمله محصولات شرکت‌هایSalesforce.com، Concur، Workday، DropBox یاDocuSign استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد مرکز Sailpoint بر اساس مطالعه جدید خود دریافته است که 24 درصد کارمندان در کشور آمریکا در محل کار خود از ابزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری از جمله محصولات شرکت‌هایSalesforce.com، Concur، Workday، DropBox یاDocuSign استفاده می‌کنند.

به گزارش رایورز،‌ در گزارش این مرکز گفته شد در حالی که حدود یک‌چهارم کارمندان آمریکایی به‌صورت روزمره ابزارهای ابری را مورد استفاده قرار می‌دهند، در کشورهای منطقه اروپا بین 14 تا 21 درصد کارمندان از این قبیل ابزارها و نرم‌افزارها استفاده می‌کنند.

مرکز Sailpoint اعلام کرد که یک‌پنجم کارمندان بدون آنکه مرکز IT سازمان مطلع شود ابزارهای ابری را به کار می‌برند. به باور این مرکز، این مساله می‌تواند تهدیدی برای امنیت سازمان باشد.

این بررسی روی هزار کارمند انجام شد و کارشناسان در پایان به این نتیجه رسیده‌اند که  از هر 5 کارمند یک نفر اطلاعات سازمانی را روی ابزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری ذخیره می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  +    =  64