آزمایش دستکش های هوشمند در پرداخت های غیرتماسی از سوی بارکلای کارت

بارکلای کارت (Barclaycard) با رویکردی جدید در صنعت پرداخت با ابزارهای پوشیدنی، دستکش های بافتنی هوشمند« اشاره و پرداخت» را آزمایش می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک بارکلای کارت (Barclaycard) با رویکردی جدید در صنعت پرداخت با ابزارهای پوشیدنی، دستکش های بافتنی هوشمند« اشاره و پرداخت» را آزمایش می کند. این دستکش ها برای مردم امکان پرداخت غیرتماسی هزینه خریدهای کریسمس را فراهم می کند. بارکلای کارت تعداد کمی از این دستکش ها را برای نمونه تولید کرده است و در 300 هزار فروشگاه در انگلستان در فصل خریدهای کریسمس مورد آزمایش قرار داده است.

در مطالعه ایی که توسط بارکلای کارت برای بررسی نحوه رفتار مشتریان در خریدهای کریسمس انجام شده است و 2000 نفر در آن شرکت کردند؛ آمده است: «دستکش هایی که شما می توانید با آن ها هزینه های خود را پرداخت کنید؛ در جایگاه محبوب ترین ابزار پرداخت پوشیدنی، انگشترها در دومین جایگاه و دستبندها در سومین جایگاه محبوب ترین ابزارها قرار دارند.»

این لباس بافتنی جدید قابلیت فعال کردن صفحات لمسی را نیز داراست و یک چیپ غیرتماسی bPay در آن تعبیه شده است که می تواند به کارت های اعتباری و کارت های بدهی متصل شده و برای پرداخت تراکنش هایی تا سقف 20 پوند به کار رود.

مایک ساندرز، مدیر عامل پرداخت های خرد الکترونیکی در بارکلای کارت می گوید: « دستکش های پرداخت، برای این منظور طراحی شده اند که مشتریان بتوانند حتی زمانی که با دستانی پر در حال خارج شدن از فروشگاه هستند، به سادگی و با یک اشاره به آسانی هزینه های خود را پرداخت کنند. اگر این نمونه محبوب باشد؛ این دستکش ها که در فصل زمستان قابلیت گرمازایی نیز دارند؛ می توانند مژده ای برای خریداران کریسمس 2015 به شمار آیند.»

منبع : http://finextra.com/news/fullstory.aspx?newsitemid=26827&topic=payments

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

51  ⁄  51  =