راهکار هوشمندی مایکروسافت برای آی‌پد

شرکت مایکروسافت از عرضه راهکارهای هوشمندی تجاری خود برای نصب روی تبلت آی‌پد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همکاران سیستم شرکت مایکروسافت از عرضه راهکارهای هوشمندی تجاری خود برای نصب روی تبلت آی‌پد خبر داد.

به گزارش وب‌سایت zdnet، شرکت مایکروسافت اخیراً مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدیدی را که به راهکار هوشمندی تجاری Power BI خود افزوده، به‌صورت پیش‌نمایش عرضه کرده است. یکی از این قابلیت‌ها نیز سازگاری با آی‌پد اپل است. مایکروسافت اعلام کرده است نسخه‌ای از این راهکار هم‌اکنون در اپ استور اپل در دسترس کاربران آی‌پد قرار دارد و از وب‌سایت
Power BI نیز قابل دانلود است.
راهکارهای Power BI مجموعه‌ای از ابزارهای هوشمندی تجاری است که مایکروسافت آنها را برای مدیریت، تصویرسازی و تعامل با داده‌ها روانه بازار کرده است. مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند مایکروسافت در حال طراحی و عرضه موج جدیدی از اپ‌های همراه برای راهکارهای هوشمندی تجاری Power BI است که روی آی‌پد، آی‌فون و تبلت‌های ویندوزی قابل نصب خواهد بود. نسخه‌ای که مایکروسافت هم‌اکنون برای نصب روی آی‌پد عرضه کرده است، اولین اپ از این مجموعه است. براساس این گزارش، از جمله قابلیت‌هایی که مایکروسافت به ابزار هوشمندی تجاری خود افزوده است رابط‌هایی است که کاربران به کمک آنها می‌توانند از محصولاتی مثل راهکار آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری Dynamics یا راهکار بازاریابی Dynamics Marketing و پلت‌فرم شرکت‌های دیگری مثل سیلزفورس در این حوزه استفاده کنند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  −  40  =