وردپی، نیروی کار در آتلانتا را دو برابر می کند

وردپی، نام شرکت پردازنده تراکنش های پرداخت است که دفتر مرکزی آن در شهر لندن واقع شده. این شرکت برای نقل مکان به دفتر جدید خود در ایالات متحده و استقرار 617 کارمند در آتلانتا در حال برنامه ریزی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،وردپی، نام شرکت پردازنده تراکنش های پرداخت است که دفتر مرکزی آن در شهر لندن واقع شده. این شرکت برای نقل مکان به دفتر جدید خود در ایالات متحده و استقرار 617 کارمند در آتلانتا در حال برنامه ریزی است؛ همچنین این شرکت در نظر دارد نیروی کار آمریکایی خود را در طی چهار سال آینده دو برابر کند. ساختمان وردپی به مساحت 130 هزار فوت مربع و در شش طبقه  در آتلانتا قرار خواهد داشت. این شرکت در جستجوی رقابت برای یک پروژه ملی است.

شهر آتلانتا این جا به جایی را که در سال 2015 آغاز و تا سال 2016 ادامه می یابد؛ 5/1 میلیون دلار حمایت کرده است.

دقیقا در ماه گذشته، وردپی در ایالات متحده اعلام کرد که قصد دارد شرکتِ سیستم های پرداخت امن SecureNet را از آنِ خود کند. این شرکت تکنولوژی تجارت چند منظوره، پایانه های فروش موبایلی و پردازش تراکنش های تجارت الکترونیک را با یکدیگر یکپارچه کرده و سپس موجودی را مدیریت و هم زمان داده های مورد نیاز بخش های تجاری را نیز تحلیل می کند.

وردپی می گوید قصد دارد در چهار سال آینده 600 کارمند جدید به فهرست کارمندان خود در ایالات متحده بیافزاید و به دنبال نسل جدیدی از روش های توسعه در تکنولوژی وب مدرن است.

تونی کاتالفانو، مدیرعامل وردپی در ایالات متحده اظهار می دارد: «وردپی قصد دارد با همکاری مؤسسات مطالعاتی و تحقیقاتی داخلی و جذب توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل در نسل آینده و آغاز پروژه هایی برای یکپارچه سازی سیستم های پرداخت در پایانه های فروش، وردپی در آتلانتا را به عنوان یک سرمایه برای سیستم های پرداخت جهانی به نمایش بگذارد.»/شاپرک

 

منبع : http://finextra.com/news/fullstory.aspx?newsitemid=26804&topic=payments

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =