غیبت پدیده جهان موبایل در نمایشگاه

این روزها اخبار زیادی از ژیائومی به گوش می‏رسد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارنت این روزها اخبار زیادی از ژیائومی به گوش می‏رسد.
در سال جاری، بخت یار ژیائومی بوده و این سازنده چینی توانسته است سرعت فروش گوشی‏های هوشمند خود را به 3 برابر سال قبل برساند. انتظار داشتیم در اولین قدم برای جهانی شدن این کمپانی را در نمایشگاه CES 2015 ببینیم اما طبق اعلام رسمی این اتفاق نخواهد افتاد.
مدیران این کمپانی با چشم‏اندازهای وسیعی در نظر دارند که مرزهای بازار خود را تا آمریکای لاتین، هند و روسیه گسترش دهند. البته ممکن است که اجرای این نقشه‏ها با تاخیر همراه باشد. چرا که در یک دادگاه هندی، ژیائومی متهم به استفاده از حقوق انحصاری کمپانی اریکسون شده است و همین مساله بر روند فروش ژیائومی تاثیرگذار خواهد بود. غیر از این مشکل، دیگر موارد مطابق با روال مطلوب پیش می‏رود.
شایعات و اخبار زیادی از گوشه و کنار منتشر شده است که «Mi 5» ژیائومی تیتر ثابت خبرها بوده است. همچنین توجه این اخبار به نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) لاس‌وگاس در ماه آینده معطوف بود. با این حال ژیائومی به صورت رسمی اعلام کرده که در نمایشگاه CES 2015 شرکت نخواهد کرد. می 4، پرچم‎‏دار فعلی ژیائومی در تیر ماه سال جاری رونمایی و در مرداد ماه وارد بازار شد، بنابراین هنوز زود است که ژیائومی بخواهد جایگزینی برای می4 روانه بازار کند. البته این بدان معنا نیست که ژیائومی قصد راه‏اندازی محصول جدیدی را ندارد، اما آنچه تا کنون قطعیت دارد، حضورنیافتن ژیائومی در نمایشگاه CES است.

border=0

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  ⁄  11  =