تحول بزرگ در ژیمناستیک ایران رخ داد

قهرمان ژیمناستیک هنری گفت: وعده‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک در مورد ژیمناستیک اگر محقق شود تحول بزرگی در این رشته ورزشی رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمدرضا رمضان‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: بعد از بازیهای آسیایی اینچئون و مسابقات جام جهانی 2015 اولین اردو را پشت سر گذراندیم و استارت خوبی بود به طوریکه تمامی اعضای تیم ملی حضور داشتند.

وی افزود: روز  اخر از اکثر ژیمناست‌ها تست گرفته شد اما هنوز نفرات انتخابی را اعلام نکردند و اردوی بعدی که دی ماه خواهد بود تعداد ورزشکاران کمتر خواهد شد.

رمضان‌پور درباره حضور درویش‌زاده در اردوها بیان کرد: اینکه به جز مربیان و سرمربی توسط دیگران و مسئولین دیده می‌شویم خود باعث دلگرمی و انگیزه می‌شود که البته این روال در همه جای دنیا  رواج دارد.

ژیمناست تیم ملی اظهار کرد: وزارت ورزش کمیته المپیک بعد از بازیهای آسیایی نظرات مختلفی در مورد ژیمناستیک داشتند و وعده‌هایی به ما دارند که در صورت عمل به آنها تحول بزرگی در ژیمناستیک ایران به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: دیدها نسبت به گذشته تغییرکرده اما کافی نیست و باید تخصصی‌تر و بنیادی‌تر تفکر بشود تا ایران به جایگاه بالایی برسد.

مهر سال 94 در رابطه با تعداد مسابقات سال شلوغی دانست و گفت: برای کسب سهمیه و امتیاز گرفتن تا مسابقات المپیک 2016 برزیل 4 مسابقه در پیش داریم و برای رسیدن به المپیک و کسب مقام حداکثری تلاش خود را خواهیم نمود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄  3  =