سه بر صفر به سود پرسپولس؟

گویا پرسپولیسی‌ها امید زیادی به زنده شدن امتیازات این بازی دارند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از جام نیوز،  سروش سعیدی یکی از بازیکنانی بود که از خیلی وقت پیش اعلام شد کارت پایان خدمت‌شان ایراد دارد و قادر به بازی نیستند.

این بازیکن اما در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر در کمال شگفتی مقابل پرسپولیس به میدان رفت و نمایش اثرگذاری هم ارایه کرد. اما مسوولان سازمان لیگ مدعی شدند مجوز بازی سعیدی هیچ اشکالی نداشته و خودشان آن را صادر کرده‌اند.

با این وجود سردار کمالی، از مدیران نظام وظیفه روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای به طور جدی و شفاف اعلام کرد هیچگونه معافیتی برای سروش سعیدی صادر نشده و او نیز مثل بقیه بازیکنان مساله‌دار مطلقا حق بازی در لیگ برتر را نداشته است.

این درحالی است که سرمربی مربی فولاد خوزستان در مورد وضعیت سروش سعیدی گفت: این مشکل من نیست. ما تابع قانون هستیم فدراسیون این بازیکن را از بازی منع کرده بود اما خود آنها مجوز بازی‌اش را صادر کردند. فدراسیون یک ساعت قبل از بازی با تراکتورسازی مجوز بازی سروش سعیدی را داده بود اما در آن بازی از او استفاده نکردیم چرا که حرفه‌‌ای هستیم.

در همین رابطه یکی از مسوولان ارشد باشگاه پرسپولیس خبر داد این باشگاه صبح شنبه طی یک نامه رسمی به نتیجه بازی با فولاد اعتراض خواهد کرد و تا آخر این پرونده را پیگیری می‌کند. گویا پرسپولیسی‌ها امید زیادی به زنده شدن امتیازات این بازی دارند؛ آنچه می‌تواند شرایط این تیم را در جدول متحول کند. سرخپوشان معتقدند اگر قرار به استفاده از بازیکنان سرباز بوده، آنها هم می‌توانستند حسین ماهینی را به میدان بفرستند. باید دید عاقبت این پرونده جنجالی به کجا خواهد کشید.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

51  ⁄    =  17