پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به واحدهای تولیدی

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: قصد داریم به واحدهای تولیدی و پروژه‌های ایجادی تسهیلات ارائه دهیم که متفاوت از گذشته خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: قصد داریم به واحدهای تولیدی و پروژه‌های ایجادی تسهیلات ارائه دهیم که متفاوت از گذشته خواهد بود.
به سمتی خواهیم رفت که سپرده‌گذاران در مشارکت با بانک قرار گیرند. لـله‌گانی به ارائه آمار درخصوص وام‌های پرداختی در سال جاری پرداخت و گفت: در سال جاری 100 هزار فقره وام ازدواج به ارزش 3 هزار میلیارد ریال، 5 هزار فقره وام برای اشتغال به ارزش 402 میلیارد ریال، 130 فقره وام به ارزش 3 میلیارد ریال به‌منظور درمان، 27 هزار فقره وام به ارزش 1400 میلیارد ریال به‌منظور تعمیرات مسکن و 6 هزار تسهیلات به ارزش 263 میلیارد ریال جهت تهیه ابزار کار، 34 هزار فقره تسهیلات به‌منظور تامین ودیعه مسکن به ارزش 1400 میلیارد ریال و 163 هزار فقره تسهیلات به ارزش 7 هزار میلیارد ریال به‌منظور رفع احتیاجات ضروری و 18 هزار فقره تسهیلات به ارزش 32 میلیارد ریال برای اشخاص حقوقی به متقاضیان اختصاص داده شده است. وی در ادامه از مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با صندوق‌های قرض‌الحسنه خانوادگی، ادارات و سازمان‌ها به‌منظور اعطای تسهیلات خبر داد و تاکید کرد: تلاش‌ ما بر این است که بانک قرض‌الحسنه مهر به‌عنوان مجری اعطای وام و دریافت قسط عمل کرده و اعضا، افراد را جهت گرفتن تسهیلات به بانک معرفی کنند. وی از تشکیل کمیته فقهی در بانک به‌منظور انطباق هر چه بیشتر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اصول بانکداری اسلامی خبرداد و افزود: ما در مرکز تحقیقات بانکداری اسلامی مجموعه‌ای از کارشناسان بانکی و فقها را گرد آورده‌ایم و تلاش می‌کنیم هر چه بیشتر با اصول آن منطبق شویم. وی درخصوص افزایش سقف تسهیلات نیز عنوان کرد: افزایش سقف تسهیلات به دستور بانک مرکزی انجام می‌گیرد که سقف تسهیلات پرداختی از محل منابع بانک 15 میلیون تومان و از منابع پس‌اندازها 150 میلیون تومان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −  66  =