سه ابزار جدید SAP برای اینترنت اشیا

شرکت SAP سه ابزار جدید مبتنی بر فناوری «اینترنت اشیا» (IoT) را معرفی کرد که داده‌های حسگرها و اطلاعات داخلی پردازش شده را مورد استفاده قرار می‌دهند تا مدیریت دستگاه‌های الکترونیکی متصل به یکدیگر بهتر و آسان‌تر صورت گیرد. به گزارش وب‌سایت itp، این سه محصول جدید با نام‌های زیر شناخته می‌شوند: راهکار SAP Predictive Maintenance and Service، نرم‌افزار SAP Connected Logistics و ابزار SAP Manufacturing Execution.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد سه محصول یادشده می‌توانند به صورت لحظه‌ به‌ لحظه اطلاعات حسگر و قابلیت‌های پیشرفته از جمله داده‌های مربوط به پردازش داخل حافظه، داده‌های جغرافیایی- فضایی، داده‌های مخابراتی، تحلیل پیش‌بینی‌ها و پردازش‌های مربوط به رویدادهای پیچیده را در اختیار بگیرند.
ابزار SAP Predictive Maintenance and Service به منظور استفاده از داده‌های تاریخی، داده‌های سازماندهی‌نشده و اطلاعات حسگر ارائه شده است تا در فرآیند پیش‌بینی اختلال‌های سیستمی پیش از رخ دادن آنها به کاربر کمک کند.
علاوه بر این، ابزار موبایلی SAP AR Service Technician به تکنسین‌ها امکان می‌دهد تمام اقدامات لازم مربوط به دستورهای صادر شده از جانب SAP Predictive Maintenance and Service را مدیریت کنند.
راهکار SAP Connected Logistics به اپراتورهای بخش تدارکات سازمان امکان می‌دهد ترافیک فعالیت‌ها را در داخل و خارج از مرکز خود مانیتور کنند و ارتباطات لازم بین بخش‌ها را فراهم آورند.
ابزار دیگر نیز به منظور استقرار سیاست‌های اینترنت اشیا در محیط کارخانه‌ای ارائه شده است و این امکان را فراهم می‌کند تا نتایج فرآیندهای کارخانه‌ای به صورت لحظه به‌لحظه روی پلت‌فرم SAP HANA منتشر شوند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  4