عکس: ایرانیان در جشنواره آسیا – پاسیفیک

در هشتمین دوره رقابت های سینمایی اسکرین آسیا-پاسیفیک که شامگاه 11 دسامبر در بریسبان استرالیا برگزار شد، رخشان بنی اعتماد با فیلم قصه‌ها جایزه بزرگ هیئت داوران را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از عصر ایران: در هشتمین دوره رقابت های سینمایی اسکرین آسیا-پاسیفیک که شامگاه 11 دسامبر در بریسبان استرالیا برگزار شد، رخشان بنی اعتماد با فیلم "قصه‌ها" جایزه بزرگ هیئت داوران را دریافت کرد.

جوایز اسکرین آسیا پاسیفیک هر سال به فیلم های برگزیده قاره آسیا و اقیانوسیه تعلق می گیرد. ریاست هیئت داوران این دوره از جوایز بر عهده اصغر فرهادی،‌ کارگردان ایرانی، بود.

جایزه بهترین فیلمنامه به "ملبورن" نوشته نیما جاویدی از ایران رسید و جایزه بهترین فیلم مستند نیز به "هزار و یک سیب" به کارگردانی طاها کریمی اعطا شد.

همچنین مریلا زارعی برای بازی در فیلم "شیار 143" شایسته تقدیر در رشته بهترین بازیگر زن شد. جایزه اصلی این رشته به لو ژونگ،‌ برای بازی در فیلم "بی خوابی قرمز" رسید.

همچنین رضا درمیشیان، کارگردان‌، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس ایرانی، جایزه آکادمی نت‌پک را برای فیلم "عصبانی نیستم" دریافت کرد. این جایزه 10 هزار دلاری به استعداد خوش آتیه در سینما داده می شود.

عکس:

عکس:

عکس:

عکس:

عکس:

عکس:

عکس:

عکس:

عکس:

رضا درمیشیان و نوید محمد زاده در جشنواره پاسیفیک 2014

عکس:

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  64