موج جدید بارش باران در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در مسیر تردد زائران در مرز ایران و عراق گفت: به مرور زمان بارندگی‌ها در این مسیر شدت می‌یابد. او گفت: پیش‌بینی می‌شود از فردا شب تا اواسط هفته بارندگی‌ها در تهران نیز آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از فارس: کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در مسیر تردد زائران در مرز ایران و عراق گفت: به مرور زمان بارندگی‌ها در این مسیر شدت می‌یابد.

محمد اصغری درباره شرایط جوی مناطق مرزی ایران و عراق گفت: هم اکنون در کشور عراق شاهد بارش باران هستیم ضمن آنکه در مسیر تردد زائران نیز بارندگی‌ها ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارندگی‌ها به مرور زمان در این مسیر شدت می‌یابد گفت: پیش‌بینی می‌شود تا دو روز آینده در مسیر تردد زائران در مرز ایران و عراق شاهد بارش باران باشیم.

او ادامه داد: در حال حاضر در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان نیز شاهد بارندگی هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز غبارآلود خواهد بود.

اصغری یادآور شد: با توجه به تعطیلی در روزهای گذشته و کاهش تردد خودروها، از غلظت مونوکسید کربن در هوا کاسته شد و به نظر نمی‌رسد آلودگی هوا امروز در شرایط حادی باشد.

او گفت: به سبب بروز سامانه بارشی جدید از فردا در تهران وزش باد رخ خواهد داد و همین مسئله موجب کاهش ‌آلایندگی‌ها در این کلانشهر می‌شود.

او گفت: پیش‌بینی می‌شود از فردا شب تا اواسط هفته بارندگی‌ها در تهران نیز آغاز شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

61  ⁄    =  61