مدیران زیر مجموعه شرکت سونی درآمدی بیش از رییس کل سونی دارند

از اطلاعات منتشر شده از هک بزرگ شرکت سونی بدست آمد

در تعدادی از آخرین اطلاعات منتشر شده از هک عظیم شرکت سونی، مشخص شده است که تعدادی از کارمندان و مدیران زیر مجموعه شرکت سونی درآمدی بیشتر از رییس کل سونی داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از جام نیوز،  شرکت سونی به تازگی قربانی یکی از بزرگ ترین حملات اینترنتی در جهان شده است و بسیاری از اطلاعات این شرکت از جمله جزییات مالی محرمانه آن به صورت عمومی منتشر شده است.

در یکی از فایل های اطلاعاتی حقوق بسیاری از مدیران این شرکت را می توان مشاهده کرد و نکته جالب در مورد این حقوق ها بیشتر بودن درآمد بسیاری از کارکنان سونی از رییس کل شرکت است.

در شرکت های آمریکایی و اروپایی حقوق رییس کل شرکت معمولآ بیشتر از هر فرد دیگری است، در عین حال رییسان شرکت های آسیایی متوسط حقوق بسیار کمتری نسبت به هم نوعان خود در اروپا و آمریکا دارند و گاه درآمد آن ها کمتر از بعضی از کارکنان است.

برای مثال در این آمار می توان مشاهده کرد که درآمد رییس کل سونی رقمی برابر با 1.5 میلیون دلار در سال بوده است اما بیش از 10 نفر از مدیران بخش های زیرمجموعه از جمله بخش سرگرمی سونی تا 3 میلیون دلار در سال بوده است.

با وجود درز اطلاعات محرمانه بسیار هنوز باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از جانب هکرهای سونی باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. محسن می گوید

    دلیلش اینه که بشیتر از اون بهشون سهام میدن تا عملکردشون بر روی منافع شخصی هم موثر باشه نه مثل مدیرای ماکه از خداشونه شرکت ورشکست بشه مفت بخرنش لطفا انعکاس دهید

ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  8