آسان پرداخت میزبان مسئولان بانکی و اقتصادی در الکامپ

شهیدزاده و فروغی فر،مدیر عامل و عضو هیات مدیره بانک کشاورزی،جهانگرد،معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و کاظم نژاد،عضو هیأت مدیره بانک سپه و هادیانفر، رئیس پلیس فتا از جمله افرادی بودند که از غرفه آسان پرداخت در نمایشگاه الکامپ دیدن کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی آسان پرداخت،غرفه شرکت آسان پرداخت پرشین طی روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ میزبان مسئولان، مقامات و کارشناسان بلندپایه و مختلفی در حوزه گوناگون بود.
رونمایی از نخستین اپلیکیشن پرداخت موبایلی به نام « اپلیکیشن آپ» در غرفه آسان پرداخت پرشین بهانه ای شد برای دعوت از مسئولان و فرهیختگان مرتبط با حوزه پرداخت الکترونیکی تا ضمن آشنایی با این اپلیکیشن از دیگر خدمات و دستاوردهای این شرکت نیز آگاهی بیشتری یابند.
دکتر مرتضی شهیدزاده، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی از جمله مسئولانی بود که روز دوشنبه 17 آذرماه با حضور در نمایشگاه الکامپ از غرفه شرکت آسان پرداخت پرشین بازدید کرد و مراسم رونمایی از اپلیکیشن آپ با حضور وی انجام شد.
در این بازدید محمدحسن فروغی فر عضو هیات مدیره ، مسعود شریفات مدیر امور حوزه مدیریت،مدیران شعب بانک در استان‌ها،تعدادی از روسای ادارات مرکزی و جمعی از مدیران و کارشناسان بانک، آقای دکتر شهیدزاده را همراهی می کردند.
دکتر نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از دیگر میهمانان بلندپایه غرفه آسان پرداخت پرشین در نمایشگاه الکامپ بود.
معاون وزیر ارتباطات در جریان بازدید از نمایشگاه الکامپ در غرفه شرکت آسان پرداخت نیز حضور یافت و با توضیحات مدیران شرکت در جریان ویژگی های اپلیکیشن آپ قرار گرفت. وی ضمن تحسین اقدامات انجام شده توسط شرکت آسان پرداخت،خواستار سرمایه گذاری و حضور پررنگ تر فعالان بخش خصوصی در حوزه تحقیقات و پیشرفت و کمک به تجاری سازی طرح ها و ابداعات فرهیختگان شد.
دکتر عیسی کاظم نژاد، عضو هیأت مدیره بانک سپه هم در نمایشگاه الکامپ به غرفه آسان پرداخت پرشین آمد. عضو هیأت مدیره بانک سپه در جریان حضور کوتاه مدت خود در غرفه آسان پرداخت، تلاش بیشتر این شرکت را برای نوآوری های بیشتر در حوزه پرداخت الکترونیکی خواستار شد.
سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا از دیگر میهمانان غرفه آسان پرداخت در نمایشگاه الکامپ بود. سردار از مدیران شرکت خواست فرایند رسیدگی به گزارش های پلیس فتا را در شرکت های پرداخت الکترونیکی تشریح کنند. رئیس پلیس فتا همچنین بر ضرورت افزایش امنیت در تراکنش ها و آموزش به کاربران توسط شرکت های پی اس پی تأکید کرد. گفتنی است سردار هادیانفر با اهدای تقدیرنامه ای به صورت رسمی از اقدامات آسان پرداخ پرشین در رابطه به حفظ و افزایش امنیت در حوزه پرداخت تقدیر کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  4